Egy magánedzésen történt a szörnyű tragédia. A kisfiút a családja, a futballklub és azok a szervezetek, emberek is gyászolják, akiknek sorsát fiatal kora ellenére a szívén viselte.
Egy utolsó képet osztott meg családja a nemrég tragikus körülmények között elhunyt 9 éves Jordan Banksról. A gondoskodó és figyelmes iskolás fiút szó szerint agyoncsapta a villám.
A váratlan tragédia akkor történt, amikor a Stanley Általános Iskola három tanulója éppen egy futballedzésen vett részt, amely közben heves vihar tört ki. A fiú nem élte túl a testébe csapódott villámot, kórházba szállítása után halottnak nyilvánították.
A család barátja, Jessica Marr létrehozott egy GoFundMe oldalt a család támogatására. Az adománygyűjtő oldalon a következőket írta: „Nincs rá szó, ami leírja azt a fájdalmat, amit Jordan családja érezhet.”
A fiatal tehetségére korábban már a Liverpool csapata is felfigyelt, miután az év elején tíz nap alatt lefutott 30 mérföldet. Hihetetlen teljesítményéért a Liverpool csapatkapitány-helyettese egy videóüzenetben dicsérte meg. Jordan a maratoni futásával egyébként 3000 fontot gyűjtött a Counselling in the Community számára, amely a Blackpool és a Fylde körzetben élő, mentális problémákkal küzdő embereknek segít.
„Mindig is nagyon elszánt volt, és ha valamit a fejébe vett, akkor azt meg is valósította” – emlékezett meg róla a gyászoló édesanyja, Danielle Begg. Mezeket, virágokat és üdvözlőlapokat hagytak tiszteletük jeléül a lanciai Blackpoolban található futballpályán, ahol Jordan életét vesztette – írja a Mirror.
A Spirit of Youth Junior FC közleményében azt írta: „Mélységes sajnálattal kell közölnünk a hírt, hogy a fiatal fiú, akibe ma este villám csapott, sajnos elhunyt. A tragikus eset a hazai pályánkon, a Common Edge játéktéren történt, de nem klubedzés közben. Csapatként összetört a szívünk, és részvétünket fejezzük ki a fiú családjának.”
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre