Az egykori szépségkirálynő megmutatta a kislánya félmilliós babakocsiját.
Kulcsár Edina és férje minden tekintetben felkészültek kislányuk születésére, a kelengyén kívül a babakocsit is beszerezték. A kismama úgy gondolta, megmutatja a követőinek az általa csak ékszerdoboznak nevezett eszközt. A tekinteteket vonzó különleges darabot félmillió forintért lehet megvásárolni. A bejegyzés láttán hatalmas botrány kerekedett, többen úgy gondolják, Edina ízlése teljesen megváltozott, amióta feleségül ment G.w.M-hez.
Edina, rád sem ismerni
– jegyezte meg a kismama egyik követője, akinek többen osztották a véleményét. Nem ez az első eset, hogy a sztárpár luxusholmit villantott, jelen esetben viszont reklámról van szó, hiszen Edina feltüntette, hogy ez egy fizetett partneri együttműködés. Hogy milyen következményekkel járhat, amikor egy szülő a külvilág felé a gyermekén keresztül akarva-akaratlanul is azt üzeni, jómódban él, arról a Borsnak szólalt meg Drelyó Ágnes pszichológus.
Most egy elképzelt helyzetről beszélünk: a szülő részéről ez nem tudatos, de a gyereket elkezdi használni a saját céljainak elérése érdekében. A kicsi akár mint egy reklámhordozó felület jelenhet meg, akire rá lehet akasztani bármit, amit a helyzet megkíván, és a gyermek azt fogja megélni, hogy használva lesz
– mondta a szakember a Borsnak általánosságban, és hozzátette, az anyagi javak környezet felé kommunikálása olyan reakciókat válthat ki, melyek miatt a gyermekben önértékelési zavarok is kialakulhatnak.
A környezet nem a külsőségekre lesz dühös, hanem arra a tudattalan üzenetre, amit a gyerek akarva-akaratlanul a társai felé közvetít. Az anyagiak ruházaton keresztüli prezentálása olyan üzenetet is hordoz, hogy: »Én jobb vagyok nálatok, többet érek, mint ti«
– magyarázta a pszichológus, aki fontosnak tartotta elmondani, nincs azzal semmi baj, ha a gyermek márkás ruhákat visel, ameddig nem a reklámozás a cél, valamint a gyermek is képes a helyén kezelni a dolgokat a társai előtt.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre