Szurit árul a cukrászda

Boldogsághormon-termelődés, függőség – ilyen és ehhez hasonló mellékhatásai vannak azoknak az oltóanyagoknak, amelyeket egy magyar cukrászdában árusítanak. Bár a merész ötlet miatt kaptak hideget-meleget, a 40 éve működő kis üzem örül, hogy immár öt különböző szuri mousse-t árul, a Metropolnak pedig azt is elárulták, hogy melyik a legnépszerűbb vakcina.



Megosztás
Szerző: Metropol
Létrehozva: 2021.04.07.
vakcinás cuki

A koronavírus visszafordíthatatlanul bekúszott a mindennapjainkba, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy egyre több vállalkozó dönt úgy, hogy valamilyen formában belecsempészi a járványt a termékeibe. Korábban készült már Covid–19 formájú karácsonyi dísz, vakcina névre keresztelt bor, maszkos csokinyuszi és egy veresegyházi cukrászdában most már szuri mousse-t is lehet kapni.

– Agyaltunk, hogy mi legyen a neve az új finomságoknak, és az egyik cukrász poénból felvetette, hogy elnevezhetnénk őket a vakcinákról – meséli lapunknak a Sulyán Cukrászda üzletvezetője, Sulyánné Benkó Katalin.

Kata a legnehezebb időszakból is kihozza a maximumot (Fotó: Facebook)

Jót nevettünk ezen, ám engem nem hagyott nyugodni a gondolat, másnap reggel már a patikában kezdtem a napot, ahol vettem néhány fecskendőt. Amikor elárultam a kollégáknak, hogy én nagyon is komolyan vettem a poént, őrültnek néztek, és le akartak beszélni. Mondván, hogy most nagyon sok a beteg, ne viccelődjünk ezzel – idézte fel Kata, aki végül mégis belevágott és megalkotta a Pfizer, a Moderna, az AstraZeneca, a Szputnyik V és a Sinopharm névre hallgató szuri mousse-okat.

– A többségnek szerencsére nagyon tetszett, de persze kaptunk néhány negatív kommentet is. Valaki azt írta, hogy ilyet csak az csinál, akinek a családjában nem volt beteg. Ez sajnos nem igaz, ugyanis az anyósom, a negyven éve működő üzem alapító cukrásza sajnos épp a koronavírus miatt hunyt el tavaly novemberben. Tüdőembóliát kapott, sajnos nem tudták az életét megmenteni. Ahogy előtte, úgy azóta is nagyon komolyan vesszük a járványt, minden szabályt betartunk, a szuri mousse-t pedig tényleg csak egy jópofa gegnek szántuk – tette hozzá a cukrász.

(Fotó: Facebook)

A legjobb az, hogy a cukrászdában regisztráció nélkül is „oltanak”, és még választani is lehet a vakcinák közül. Mint azt több szakember is hangsúlyozta az elmúlt hetekben, nem érdemes válogatni az oltóanyagok között, a kívánt hatást ugyanis bármelyikkel el lehet érni.

(Fotó: Facebook)

Sokan félnek az injekció utáni mellékhatásoktól, de az aggodalom alaptalan. Az eddigi visszajelzések alapján csupán állandó vigyort, boldogsághormon-termelődést, és az esetek egy részében függőséget okoznak a sütemények.

Sinopharm Mousse

(Fotó: Metropol)

A kínai oltóanyag stílusosan édes-savanyú ízesítésben készült, amit a fehér csoki és a passiógyümölcs kombinációja ad meg. Emellett rizs is található benne.

Moderna Mousse

(Fotó: Metropol)

Az amerikai oltóanyag a cukrászdában is nagyon népszerű, a kék spirulinás finomság ugyanis kókusztejjel készült.

Pfizer Mousse

(Fotó: Metropol)

A Pfizer–BioNTech-vakcinát a világhírű magyar biokémikusnak, Karikó Katalinnak köszönhetjük. Biztosak vagyunk benne, hogy ő emellett a matcha teás édesség mellett tenné le a voksát.

Szputnyik V Mousse

(Fotó: Metropol)

A vakcinákat nem kötelező elfogadni, vissza lehet utasítani, de ezt a grapefruitos-homoktövises Szputnyik V oltóanyag esetében semmiképp nem ajánljuk.

AstraZeneca Mousse

(Fotó: Metropol)

Az AstraZenecát több országban is betiltották, de miután a szakemberek megállapították, hogy a használata biztonságos, a cukrászda is változatlanul forgalmazza. A citromos ízesítés állítólag telitalálat.

(Fotó: Facebook)

A csapat a kreatív megoldásoknak köszönhetően a járvány ellenére is sikeres évet tudhat maga mögött.

Éhséget olt a „Pfájzer”

A Pizza Monkey is egy kis vidámságot igyekezett csempészni a legújabb kínálatába. Az új trendeket követve négy vakcina ihlette a pizzákat, de ők megváltoztatták a neveket. Bárki kérhet Modernát, Pfájzert, Szputnyikot vagy Asztrát. Budapesten is szeretik, de Szegeden és Pécsett még többen rendelnek ezekből. Ráadásul minden eladott pizza után kétszáz forintot a cég Budapesten a Heim Pál Kórháznak, vidéken pedig egy állatmenhelynek juttat el jótékony célokra.

Fantázianévnek is kiváló

 









Top hírek





Hírlevél-feliratkozás