Az üzleti életben is komoly nyomot szeretne hagyni.
L.L. Junior élete legnagyobb üzletébe vágott bele: létrehozott egy food truck hálózatot, csirkés büféi már Budapest legnagyobb bevásárlóközpontjainak parkolóiban állnak, árai viszont nem olyan barátságosak, mint a konkurenciáé. Az énekes állítása szerint ez azért van, mert az ő csirkéi olyan minőséget képviselnek, amilyet a többiek nem tudnak.
Az élet túl rövid ahhoz, hogy depis csirkét egyél!
– ez a Happy Pipi jelmondata, ami némileg összezavarhatja a vásárlót, hiszen nehéz egy éppen 200 fokon sercegő csirkéről elképzelni, hogy vidám.
A zenész már a nyáron beszélt arról, hogy ha véget ér a válópere Körtvélyessy Kingával, belevág élete eddigi legnagyobb horderejű beruházásába. Az új üzletről egyelőre keveset tudni, ami biztos, hogy van büfékocsija a Rózsadomb centernél, a Savoya parkban, a Pólus centernél és a Váci úti Tescónál is – írja a Bors. A vállalkozás hivatalosan pénteken, november 17-én indult el, és már most látszik, hogy Junior igen sokat költ reklámra, hiszen Berki Mazsi, Hajdú Péter és Curtis Instagram-sztorijában is találkozni lehet a csirkés reklámmal.
A pletykák szerint L.L. Junior szinte minden pénzét ebbe az üzletbe fektette, és arra készül, hogy hamarosan bővítheti a hálózatát. Állítólag tízmilliókat ölt a food truckokba, ahol tucatnyi alkalmazott dolgozik. A napi teendőket természetesen nem ő intézi, de a szeme mindig a boltokon van.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre