Öt napig csak korlátozottan tudnak ügyeket intézni a Vodafone ügyfelei

Az ügyintézési szünet mintegy 3 millió embert érint.



Megosztás
Szerző: Metropol
Létrehozva: 2021.07.12.
szolgáltatás

Július 24-28. között a Vodafone Magyarországnál a mobil előfizetéssel rendelkező ügyfelek kiszolgálása megújul, ezért ebben az időszakban több értékesítési és ügyintézési folyamat csak korlátozottan érhető el - közölte a vállalat az MTI-vel hétfőn.

Kemény napok elé néznek a Vodafone ügyfelei Fotó: shutterstock

A fejlesztés és a technikai átállás az online és offline ügyintézési platformokat érinti, viszont az alapvető - mobil és vezetékes telefon, illetve internet, valamint TV - szolgáltatásokat nem.

Közölték: ebben az időszakban a MyVodafone applikáció sem fog működni, ennek következtében a számlázással kapcsolatos önkiszolgáló ügyintézés, a mobilfizetés és a mobilvásárlás is átmenetileg szünetel.

Mint írták, az előfizetéseiken az ügyfelek ebben az időszakban nem tudnak módosítani, így díjcsomag váltásra és készülékkel kapcsolatos ügyintézésre (szerviz, készülékcsere, kárrendezés, új biztosítás kötése) sem lesz lehetőség.

Így lehet majd mobil számlát fizetni

Az esedékes mobil szolgáltatással kapcsolatos díjbefizetéseket banki átutalással és postai csekkbefizetéssel lehet rendezni, mobilfizetésre nem lesz lehetőség.

A tervezett fejlesztés kezdetéről és végéről a szolgáltató több alkalommal, SMS-ben és e-mail-ben értesíti ügyfeleit. A Vodafone telefonos ügyfélszolgálata, valamint üzletei a rendszer átállás ideje alatt is nyitva vannak, üzemelnek - közölték.









Top hírek





Hírlevél-feliratkozás