A hercegné váratlan lépése mindenkit meglepett.
A nagy napon, Diana emléknapján, amikor emberek millió figyelték a Vilmos és Harry herceg közötti viszály elmélyülését, miszerint még virtuálisan sem hajlandók egy légtérben tartózkodni, bombaként robbantotta a hírt Meghan Markle!
Egy bennfentes szerint a hercegné egy éve készült a csütörtöki bejelentésére – a legnagyobb titokban. Az így is rejtélyes bejelentés egyszerre történt a Meghan frissen indított internetes és Instagram-oldalán, miszerint American Riviera Orchard néven saját márkát alapított. (Mindez az Instagram-oldalon olvasható bejegyzésből derül ki, melyben az áll: „Meghan, Sussex hercegnéje által 2024-ben alapítva”.) Mindehhez egy videó is készült, Meghan Markle-lel a főszerepben. A Page Six internetes portál arról ír, hogy az American Riviera Orchard Meghan életstílus-márkája, mely az általuk megszerzett védjegybejegyzés szerint háztartási cikkek széles skáláját kínálja majd. Étkészleteket, evőeszközöket, asztalterítőket, italokat, továbbá szakácskönyveket, valamint különböző finomságokat, így például lekvárokat és kenhető krémeket. Termék- és árlista egyelőre nincs, mindössze egy Meghan Markle-lel a főszerepben készült rejtélyes videó ad némi hangulatos betekintést, mire is számíthatnak majd az érdeklődők.
Az American Riviera Orchard Instagram-oldalán Insta-sztoriban elérhető felvételt a Page Six osztotta meg a YouTube-csatornáján.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre