Rekordot döntött az Összezárva Hajdú Péterrel című műsor a 18–59-es korosztályban. A talkshow-reality ezzel együtt az összes kiemelt célcsoportban remekelt, stabilan a TOP 10 legsikeresebb csatorna között tartva a Life TV-t.
Minden eddiginél magasabb közönségarányt ért el a kereskedelmileg fontos, 18–59-es célcsoportban az Összezárva Hajdú Péterrel legutóbbi adása. Az idén tavasszal negyedik szezonját futó talkshow-reality Járai Mátéval készült epizódja magasan a csatornaátlag fölött teljesítve, 3,05%-os eredményt ért el az említett korosztály körében.
A rekordot hozó műsorszám további célcsoportokban is remekelt: a 18–59-es mellett a 18–49-es célcsoportban (2,68% shr) és a teljes lakosság (2,41% shr) körében is kiemelkedően népszerűnek bizonyult, mindhárom esetben a TOP 10 legsikeresebb televíziócsatorna közé emelve a Life TV-t a műsor adásideje alatt. A 18–59-es célcsoportban a 6., 18–49-ben a 7., a teljes lakosság körében pedig a 7. volt.
Az Összezárva Hajdú Péterrel március 18-án este 10-kor folytatódik a Life TV-n a következő epizóddal, amelyben Rubint Rékát láthatják a nézők.