Márki-Zay vagyonnyilatkozata alapján nem világos, miből tudja fizetni a hirdetéseket.
A Mandiner szúrta ki, eddig már közel 50 millió forintot költött el közösségi oldalával kapcsolatos hirdetésekre Márki-Zay Péter – derül ki a Facebook hirdetéstárából. A baloldal miniszterelnök-jelöltjének költéseit elemezve felmerül a kérdés, hogy miből finanszírozta közösségi médiás kampányát. A hétfőn leadott vagyonnyilatkozata szerint ugyanis Márki-Zay-nak nem futja arra, hogy 50 milliót költsön a Facebookon.
A politikus ennek ellenére a cikk írásig már 49 945 769 forintot (csak az elmúlt hét napban közel 10 millió forintot) hirdetett el Facebook hirdetéstára szerint.
Márki-Zay Péter 2020–2021. novemberi kampányelszámolását azonban a cikk írásakor még nem lehet még megtekinteni a weboldalán. Amikor rákattint az érdeklődő a „2020–2021. november” (avagy az előválasztási kampányt magába foglaló időszak) linkjére a „Kampányelszámolások” menüpontban, ez a kép fogadja:
Márki-Zay Péter kampányelszámolását ezen a linken tudod nem megtekinteni.
Korábban Márki-Zay Péter kamerák előtt beszélt arról, hogy borítékban kapja a kampánypénzt:
Mint arról a Metropol is beszámolt, a baloldali milliárdos, Bige László tavaly novemberben azt nyilatkozta, kész támogatni Márki-Zay Péter kampányát és hozzátette, annyit ad Márki-Zaynak, amennyit csak kér. Nem sokkal később az Egyenes Beszéd című műsorban már arról beszélt, hogy több millió forintot adott Márki-Zay Péternek az előválasztásra is.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre