Márki-Zay már közel 50 milliót költött Facebook-hirdetésekre, de vajon miből?

Márki-Zay vagyonnyilatkozata alapján nem világos, miből tudja fizetni a hirdetéseket.



Megosztás
Szerző: Metropol
Létrehozva: 2022.02.01.
kampány

A Mandiner szúrta ki, eddig már közel 50 millió forintot költött el közösségi oldalával kapcsolatos hirdetésekre Márki-Zay Péter – derül ki a Facebook hirdetéstárából. A baloldal miniszterelnök-jelöltjének költéseit elemezve felmerül a kérdés, hogy miből finanszírozta közösségi médiás kampányát. A hétfőn leadott vagyonnyilatkozata szerint ugyanis Márki-Zay-nak nem futja arra, hogy 50 milliót költsön a Facebookon.

Fotó: Mandiner

A politikus ennek ellenére a cikk írásig már 49 945 769 forintot (csak az elmúlt hét napban közel 10 millió forintot) hirdetett el Facebook hirdetéstára szerint.

Ha meg akarod nézni Márki-Zay kampányelszámolását, jelszót kér az oldal

Márki-Zay Péter 2020–2021. novemberi kampányelszámolását azonban a cikk írásakor még nem lehet még megtekinteni a weboldalán. Amikor rákattint az érdeklődő a „2020–2021. november” (avagy az előválasztási kampányt magába foglaló időszak) linkjére a „Kampányelszámolások” menüpontban, ez a kép fogadja:

Fotó: Mandiner

Márki-Zay Péter kampányelszámolását ezen a linken tudod nem megtekinteni.

Korábban Márki-Zay Péter kamerák előtt beszélt arról, hogy borítékban kapja a kampánypénzt:

Mint arról a Metropol is beszámolt, a baloldali milliárdos, Bige László tavaly novemberben azt nyilatkozta, kész támogatni Márki-Zay Péter kampányát és hozzátette, annyit ad Márki-Zaynak, amennyit csak kér. Nem sokkal később az Egyenes Beszéd című műsorban már arról beszélt, hogy több millió forintot adott Márki-Zay Péternek az előválasztásra is.









Top hírek





Hírlevél-feliratkozás