
Eltűnt egy 13 éves kislány Budapesten
A kiskamaszt már a rendőrök is keresik.
Nagyon bevált ez a marketingfogás.
Folyamatosan versenyeznek egymással a gyorséttermek, mindegyiknek az a célja, hogy az ő hamburgerét vegyék, egyék a legtöbben. Persze sokan vannak, akik szerint egyáltalán nem kellene ilyen ételeket enni, hiszen ezek „műkaják”, de akadt egy olyan lánc, aminek támadt ezzel kapcsolatban egy merész ötlete – és nagyon bevált.
A Burger King azzal szúrt oda azoknak, akik „műkajának” nevezik az ételeiket, hogy csinált egy reklámot, amiben megmutatta, hogy annyira természetes a hamburgerük, hogy nagyjából 1 hónapon belül meg is rohad – és ezt egy már-már undorító videóval szemléltették, amin végignézhetjük az egész folyamatot.
És hogy mennyire vált be ez az ötlet? A bevétel az egekbe szökött, 14 százalékkal nőtt. A reklám 8,4 milliárd interakciót hozott a közösségi platformokon, 40 millió dollárral megnőtt a Burger King médiaértéke, ráadásul 88 százalékkal megnőtt a márka pozitív megítélése is.
A kiskamaszt már a rendőrök is keresik.
Ismét megkárosították a szegény gyerekek mentorát.
Az ártatlan lány holttestére Valentin-nap bukkantak rá.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre