Rohadó hamburgerrel reklámozta magát egy gyorsétterem, senki sem számított arra, ami ezután történt

Nagyon bevált ez a marketingfogás.



Megosztás
Szerző: Metropol
Létrehozva: 2024.07.11.
Módosítva: 2024.07.11.
hamburger Burger King reklám

Folyamatosan versenyeznek egymással a gyorséttermek, mindegyiknek az a célja, hogy az ő hamburgerét vegyék, egyék a legtöbben. Persze sokan vannak, akik szerint egyáltalán nem kellene ilyen ételeket enni, hiszen ezek „műkaják”, de akadt egy olyan lánc, aminek támadt ezzel kapcsolatban egy merész ötlete – és nagyon bevált.

hamburger, burger, gyorsétterem, Shutterstock illusztráció 635107790
Fotó: ViChizh / Shutterstock

A Burger King azzal szúrt oda azoknak, akik „műkajának” nevezik az ételeiket, hogy csinált egy reklámot, amiben megmutatta, hogy annyira természetes a hamburgerük, hogy nagyjából 1 hónapon belül meg is rohad – és ezt egy már-már undorító videóval szemléltették, amin végignézhetjük az egész folyamatot.

És hogy mennyire vált be ez az ötlet? A bevétel az egekbe szökött, 14 százalékkal nőtt. A reklám 8,4 milliárd interakciót hozott a közösségi platformokon, 40 millió dollárral megnőtt a Burger King médiaértéke, ráadásul 88 százalékkal megnőtt a márka pozitív megítélése is.

 









Top hírek





Hírlevél-feliratkozás