Hiába vártunk éveket az M3-as metró felújítására, van, ami sosem változik. Ilyen a Kőbánya-Kispest megálló állandó kelléke is, az esős napokon előkerülő zöld vödör. A vödör a beázást hivatott megoldani, hogy ne a BKK-buszokról metróra átszálló utasokat öntse nyakon az eső.
Ha az ember a Kökin sétál, gyakran találkozik furcsaságokkal. Ilyen például az esővízgyűjtő zöld vödör is, amit azonnal meglát az, aki a BKK- buszokról az M3-as metróra száll át esős napokon. A mozgólépcsőn közlekedők még kényelmesen ki tudják kerülni, a reggeli és délutáni csúcsforgalomban és tömegben azonban nem túl kellemes még a vödörre is figyelni.
A vödör elvileg rendszeresen előkerül esős napokon. Végül is olcsóbb megoldás, mint a szigetelést helyre rakni, az utasok szerint azonban már kevésbé volt jó ötlet. Van, aki csak nevet rajta, de van, akit felháborít, hogy az újonnan átadott metrónál ilyen körülmények vannak.
Minden évben ugyanaz... még a vödör sem változik
– írja az egyik hozzászóló egy poszt alá, ami a Budapest Szürreálba került fel a vödörről.
„De legalább már van ott egy vödör, múlt héten az sem volt” – írja egy másik kommentelő, aki már ennek a sanyarú látványnak is örül, hiszen legalább a víz egy részét felfogja a vödör.
A poszt láttán a Metropol munkatársa is ellátogatott a helyszínre, hogy a saját szemével győződjön meg a vödör ottlétéről. Az ikonikus, már-már a megálló kellékévé avatott vödör nemcsak, hogy ott volt még, de csurig is volt esővízzel, amibe még mindig csepegett valami a mennyezetről. Hogy ki tehette ki a vödröt, azt nem sikerült kideríteni, a környéken ugyanis csak utasok közlekednek, így az kizárható, hogy egy árus tette volna ki. Az pedig, hogy kinek a dolga lenne kiüríteni, végképp nem tudjuk.
A beázásproblémát jeleztük a BKV Zrt.-nek is, tekintve, hogy a folyosó két BKK-megállót köt össze. A válaszuk szerint a BKV nem tehet semmiről... Íme a válaszuk szó szerint:
"Megkeresésével kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a sajnálatos beázás forrása a BKV Zrt. üzemeltetési határán kívül található, ezért ebben nem vagyunk illetékesek. A beázásról természetesen tájékoztattuk a KÖKI Terminál üzemeltetőjét is.
Üdvözlettel:
BKV Zrt."
Íme videónk:
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre