Óriási sorok vannak az MVM-ügyfélszolgálatoknál: jobban jár, aki mindent online intéz - Videó!

A hét elején életbe lépett árváltozások miatt kígyózó sorok vannak az MVM ügyfélszolgálatainál, pedig az ügyfelek online is elintézhetnek mindent, a mérőállást telefonon is bediktálhatják.



Megosztás
Szerző: Metropol
Létrehozva: 2022.08.03.
rezsicsökkentés

Az emberek többsége, úgy tűnik, még mindig úgy érzi biztosnak, ha személyesen kap felvilágosítást azzal kapcsolatban, hogy valakit személyesen mennyire érint, és mire számítson a megváltozott rezsiárak után, és ott helyben benyújtsa a megfelelő kérelmeket vagy tisztázza a mérőállását.

Ezzel kapcsolatban fontos tudni, hogy az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. a 2022. augusztus 1-jei árváltozáshoz kapcsolódóan minden érintett ügyfelének lehetőséget biztosít a mérőállás bediktálására, ezért ennek határidejét augusztus 15-ig meghosszabbítja – áll az MVM közleményében.

„Ha eddig még nem sikerült a mérőóraállás rögzítése, javasoljuk, hogy augusztus 15-ig térjen vissza az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat címen elérhető online ügyfélszolgálatra vagy a telefonos ügyfélszolgálatra. A mérőóraállás rögzítése munkaidőn kívül is, 0–24 órában lehetséges az online felületen, illetve telefonon keresztül történő automatikus diktálással” – ismertetik a teendőket.

A cég figyelmeztet arra is, hogy a rendkívüli diktálás nem kötelező, és a kedvezményes kereten belül fogyasztó ügyfeleiknek nem is érdemes mérőállást rögzíteni a rendkívüli időszakban. Amennyiben az ügyfél augusztus 15-éig nem küldi el az aktuális mérőóraállását, nem érheti hátrány, ebben az esetben becsült érték alapján számlamegosztás történik, és a 2022. július 31-ig elfogyasztott és a 2022. augusztus 1-jétől elfogyasztott energia mennyisége külön soron lesz feltüntetve a számlán.

 









Top hírek





Hírlevél-feliratkozás