
Meghan újabb tört döfött a királyi család szívébe
„Ez nem csak óriási hiba, egyenesen kegyetlenség” – mondta a bennfentes.
Ilyen nincs! Meghan Markle vállalkozása, az As ever legújabb terméke egy rozébor, melynek megjelenését a lehető legrosszabbul időzítette Harry herceg felesége. Az alkoholos nedű premierje ugyanis különösen érzékenyen érintette a királyi család tagjait.

Meghan Markle még a határokat sem tiszteli?
A szakértők hangsúlyozzák, hogy az időzítés nem pusztán óriási hiba, egyenesen kegyetlenség, főleg Vilmos herceg számára, aki édesanyja születésének évfordulóin különösen nehéz időszakot él meg. A lépést sokan érzéketlennek tartják, hiszen Diana tragikus balesetét részben az ittas sofőr és a paparazzók üldözése idézte elő – emiatt pedig Meghan alkoholos italának premierje finoman szólva is súlyos tapintatlanságnak tűnik.
Az, hogy Meghan éppen Diána születésnapjának másnapján rukkolt elő az új borával, nemcsak óriási tévedés, hanem szinte kegyetlenség. Nehéz elképzelni, hogy mindez véletlen lenne – aligha hihető, hogy nem volt tisztában a dátum jelentőségével
– nyilatkozta az amerikai királyi szakértő, Kinsey Schofield, akinek szavait a life.hu idézte.
A szóban forgó rosé bor, amely 30 dollárba kerül üvegenként, villámgyorsan elfogyott Meghan weboldalán. A termék a hercegné életmód-márkájának részeként jelent meg, és bár sok vásárló lelkesedett érte, az időzítés miatt rengetegen bírálták Meghant, mondván, ezzel végképp elvesztette a királyi család maradék jóindulatát is.
Meghan Markle videót is készített a saját bormárkájáról:
Top hírek


Katy Perry továbblépett! Vadul csókolózott egy jachton új szerelmével
Nem fogod elhinni ki legújabb kiszemeltje.

Megszólalt Aurelio édesanyja: „A németek tartanak a bevándorlóktól"
Szerinte főként németek szeretnének nálunk házat vásárolni.
Hírlevél-feliratkozás
Hírlevél-feliratkozás
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre