Egy régi ismerősük segítségét kérték.
Meghan Markle és Harry herceg új irányt vesznek a PR-stratégiájukban. Egy bennfentes szerint a sussexi hercegi pár most egy szakértő kezébe adja a márkájuk irányítását, hogy helyreállítsák megítélésüket a nyilvánosság előtt.
A fordulatot az váltotta ki, hogy a Vanity Fair riportja szerint Meghan egykori alkalmazottai közül többen nehéz főnöknek tartották őt – írja a Mirror. Egyesek hosszú távú terápiára szorultak a vele való munka után, míg mások kimerültség miatt nagyobb szünetet tartottak. Nem ez az első alkalom, hogy ilyen vádak érik a hercegnét: korábban a Hollywood Reporter is arról írt, hogy Meghan felnőtt férfiakat is sírásra késztetett és diktátorként viselkedett.
Azt hiszem, ha Meghan elismerte volna a saját hiányosságait, vagy a helyzetekhez való személyes hozzájárulását, ahelyett, hogy az áldozati narratívában ragadt volna, talán jobb lenne a megítélése
– nyilatkozta a Vanity Fairnek az a személy, aki szakmai kapcsolatot ápolt Meghannel.
Most a legújabb értesülések szerint a sussexi pár úgy döntött, hogy átadja a márkájuk irányítását a Three Gate Strategies nevű PR-cégnek. A vállalat vezetője Ashley Hansen, aki korábban a pár kommunikációs vezetője volt. Egy bennfentes szerint a cél az, hogy Meghan és Harry mint pár és mint család újra a középpontba kerüljön.
Bár a legutóbbi cikkek meglehetősen negatív képet festettek le Meghannról, nem minden egykori munkatársa számolt be rossz tapasztalatokról. Ashley Hansen, a pár új PR-stratégája, korábban személyesen is elmondta, hogy Meghan és Harry rendkívül támogatóak voltak vele, amikor komoly műtéten esett át. Elmondása szerint Meghan naponta érdeklődött a férjénél, hogy minden rendben van-e vele, és ajándékokkal is kifejezték a törődésüket.
A PR-stratégia váltása egyértelműen azt jelzi, hogy Meghan és Harry szeretnének távolodni a botrányoktól, és újra pozitív fényben feltűnni a nyilvánosság előtt. Kérdés, hogy ez az új megközelítés elegendő lesz-e ahhoz, hogy visszaszerezzék a közvélemény bizalmát.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre