Polgár Tündéék meglepő helyre mennek nyaralni, erre sose gondoltunk volna

A házaspár már hosszú ideje éli az életét félig Amerikában, félig Magyarországon. Polgárék általában tavasz végétől ősz végéig itthon vannak, így a nyári időszakot teljesen Magyarországon töltik. Tünde most arról mesélt lapunknak, hogy telnek a napjaik itt, és hogyan vészelik át ezt a kánikulát.

Megosztás
Szerző: Niki
Létrehozva: 2024.07.11.
Módosítva: 2024.07.11.
Polgárék utazás kánikula Polgár Tünde nyár

Polgár Tünde és Polgár Árpád már sok éve kétlaki életet élnek, és míg az év egyik felét floridai otthonukban, addig a nyári időszakot Magyarországon töltik. És ugyan kint még komolyabb hőség van, mostanság hazánkban is egyre forróbb az időjárás, ezért Polgárék most elárulták, ők hogy bírják ki a kánikulát.

SZL_0601 Polgárék
Polgárék Írországban vészelik át a kánikulát (Fotó: Szabolcs László)

Tünde elárulta, hogy ugyan nekik sem kellemes ez a hőség, de Amerikában már hozzászoktak ehhez, így nem érte őket váratlanul:

„Ezt a meleget mi megszoktuk azért Floridában, úgyhogy nem olyan meglepő, hogy meleg van, ezzel nincs is sok bajunk. Szépen elvagyunk bent a lakásban, és nem megyünk a tűző napra, mert valószínűleg felforrna az agyvizünk.”

De arra is van tervük, hogy hova érdemes ilyenkor elutazni, hogy nemcsak a forróság, de a nyaraló tömeg elől is elmeneküljenek:

Miután mi az egész telünket Floridában a tengerparton töltöttük, ezért úgy döntöttünk, hogy a hihetetlen „kánikulával” rendelkező Írországba megyünk, ott két nap alatt van 17 fok, úgyhogy melegünk nem lesz. Viszont nem jártunk még arra, és szeretnénk megnézni a gyönyörű smaragd szigetet, valószínűleg tömeg se lesz, szóval most ez a következő terv, aztán vissza a Balatonra.

20220703-69-tum
A magyar tenger természetesen nem maradhat ki Polgárék programjából (Fotó: Tumbász Hédi)

Polgáréknál sem marad ki a Balaton

Persze amikor nem utaznak, akkor sem ülnek tétlenül, ha nem épp a ház körüli munkákat végzik el a balatoni házuknál, akkor is mindig akad valamilyen program, amiben cseppet sem akadályozzák őket a strandolók:

Számunkra annyira nem zavaró a tömeg a Balatonon. Mi alapvetően elvagyunk a saját kis kertünkben, barátok jönnek-mennek, vagy mi megyünk. Augusztusban pedig megyünk fesztiválozni, ahogy mindig szoktunk, Paloznakra, és bízunk benne, hogy idén nem csak sár lesz. Nagyjából megvannak a megszokott programjaink, és nagyon gyorsan telnek a napok. Észre sem vesszük, és megint péntek van.