2004-ben Matteo Farnetit választották meg az édesség reklámarcának, amin akkor az interneten felháborodtak. Mára már sikeres modell vált belőle.
Ma már 28 éves, hazájában és a szerte a világon sikeres modellnek számít Matteo Farneti. De gyerekként volt a legsikeresebb, hiszen akkoriban szinte minden család háztartásában ott volt arcmása. Ugyanis 2004-ben őt választotta ki az olasz édességgyár, a Ferrero, hogy legyen a Kinder csoki új arca - írja a Ripost.
A mai napig pózol a Kinder-csokival (Fotó: Instagram)2005-ben az interneten nagy felháborodást váltott ki, hogy a fiatal olasz fiút választották az ismert csokoládé arcának.
Matteót 2019-ben cserélte le a cég, azóta az egyenlőség jegyében színes bőrű gyerekek és kislányok is vannak a Kinder csokin, de Matteo is fel-feltűnik egyes gyártásokon.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre