A sztáranyukát elég erős vádak érték a TikTokon az egyik felhasználótól, aki szerint sokakat vert át direkt a díva.
Kylie Jenner szörnyű fürdőruhákat dobott piacra, és mindenki, aki erről videót csinált, az tulajdonképpen a sztárnak segít a hosszú távú tervében. Az @ecomera nevezetű TikTok-felhasználó egy videó dobottjában magyarázta el, hogy Kylie hogyan használja ki a negatív vélemények okozta lehetőségeket.
A lány a videójában egész pontosan Kylie új fürdőruha márkájáról beszél, amit mostanában darabjaira szed az internet. Szinte nincs olyan megrendelő, aki elégedett lenne a ruházati lánc termékeivel, ami nem is véletlen, hiszen a panaszok alapján rossz minőségűek, olyan aprók, hogy semmit nem takarnak, és még át is látszanak.
Majd itt áll elő egy nagyon hasonló történettel a sztáranyuka múltjából. Kylie korábban eljátszotta ezt, csak a sminktermékeivel, amiknek az első szériája hasonlóan rosszul sikerült.
„Nem véletlen, hogy szezon után dobta piacra az új fürdőruhákat. Vajon miért lehet ez?! Azért, hogy hasznot húzzon az óriási médiavisszhangból. Elnézést kérhessen és teljesen újraformálhassa a márkát, és utána ő uralhassa majd az új szezont” – mondta a tiktokos lány arról, hogy ezek a hibák lehet, hogy egy jó marketingkampány részei. Ráadásul azt is kiemeli, hogy ezek után egy bocsánatkéréssel és annak az ígéretével, hogy kijavítják a hibákat, még ragaszkodóbb vásárlókört alakíthatnak majd ki.
https://www.tiktok.com/@ecomera/video/7022654392658595077?_d=secCgwIARCbDRjEFSACKAESPgo8xaTs6JTdTwpkYItPHT2O9%2BKkZvudDYxCOTngCUwmW8Anc9asS2kxSueTOJU9NdCvbGnb2m20UaRwOUJvGgA%3D&checksum=d31636e1c913e9705d1853ace9ee64a5addb7f043afb4b8cbbf1172148c048b4&language=hu&preview_pb=0&sec_user_id=MS4wLjABAAAAOoLm22KSY3NjKbhC5G5Pfi5tyaDIy-QxyNMzwBwYPy-98Z8e2TQSOM1FcOQfgsvz&share_app_id=1233&share_item_id=7022654392658595077&share_link_id=49CD920A-FE5E-4FF1-ABFA-1B5A9B0D68DB&source=h5_m×tamp=1636278564&tt_from=messenger&u_code=2d02cmibk9f7d&user_id=56220395401388032&utm_campaign=client_share&utm_medium=ios&utm_source=messenger&_r=1
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre