Miért hasznos, ha előleget kérünk? És hogyan segíthet ebben a YCLIENTS rendszer egyik integrációja, a Stripe?

A YCLIENTS azzal a céllal jött létre, hogy segítse és támogassa a vállalkozókat. Napjainkban már 25.000 vállalkozás használja a YCLIENTS rendszerét, összesen 160.000 ezer szakember munkáját segíti és a rendszer mintegy 10 millió időpontfoglalást rögzít havonta. A YCLIENTS rendszerét ma már több mint 150.000 szakember használja világszerte, legfőképpen Kelet – Európában. Magyarországon pedig 2019 óta van jelen magyar ügyfélszolgálattal. A YCLIENTS sikere töretlen, hiszen számos olyan funkciót alkot és alkotott meg, amelyek mind azzal a céllal születtek meg, hogy támogassák a vállalkozásokat. (x)



Megosztás
Szerző:
Létrehozva: 2020.12.17.
segítség

A cikkben néhány okot sorolunk fel, hogy miért is hasznos, ha a vállalkozó előleget kér online módon az ügyfeleitől és a vendégeitől, és néhány szóban bemutatjuk a YCLIENTS rendszer egyik integrációját, a Stripe-ot.

(fotó: blog.yclients.hu)

4 ok, hogy miért kérjünk előleget a vendégeinktől:

Az idő pénz

Az előleg, ami a legtöbb esetben online módon érkezik a számlánkra, némileg kárpótol bennünket, ha a vendég mégsem érkezik meg az online vagy telefonon lefoglalt időpontban. Mivel abban az időpontban már nem tudunk új vendéget fogadni, így az üres percek és órák nem vesznek teljesen kárba, ha a vendég mégsem keres fel bennünket a megbeszélt időpontban.

Az előleg bizalmat is épít

Egy vállalkozónak jó bizalmi kapcsolatban kell lennie a vendégeivel, de ezt csakis az első, személyes találkozás alkalmával tudjuk kialakítani. Azonban bizalom már akkor is létrejöhet, ha az online időpontfoglalás mellé, online módon kell az adott szolgáltatásért előleget fizetni. Hiszen ez is azt jelzi, hogy a vendég valamiért az adott szolgáltatót választotta, valamiért hozzá fog menni hajvágásra, arckezelésre, masszázsra. Tehát bízik a leendő fodrászában, kozmetikusában, masszőrében. De ez fordítva is igaz. Az a vendég, aki minden gond nélkül kifizeti az előleget, az sugallja a vállalkozónak, hogy ott lesz a megbeszélt időpontban, bízhat benne.

Kisebb kár ér bennünket

Egyes szolgáltatások nem kevés pénzbe kerülnek. Tételezzük fel, hogy egy kozmetikus digitális naptárában egy adott napon 6 vendég szerepel, akik mindannyian hosszas, professzionális kezeléseket kérnek, ami több tízezer forintba kerül. A kozmetikus napi bevétele ez az összeg lesz. Viszont, ha csak egyetlen egy vendég nem megy el a lefoglalt időpontban, az bevételkiesést jelent a kozmetikusnak. Az előleg valamennyit kompenzál ugyan, de ha még ez sem lenne, akkor ez neki mind mínusz, nem beszélve a keserűségről és a csalódottságról, amit az időpontlemondás jelent.

Könnyebb elviselni a bosszúságot

Ez furán hangzik, de az előleg valamennyire kompenzálja a szolgáltatást nyújtó személyt, még ha teljesen nem is. Hiszen ki örül annak, ha megtervezi a munkanapját és a vendégek még csak fel sem hívják, hogy miért nem jelentek meg a lefoglalt időpontban. A pénz ugyan nem adja vissza a bizalmat, de valamennyi enyhülést hoz, és némileg ellensúlyozza az aznapi bevételtöredék kiesést.

(fotó: blog.yclients.hu)

A YCLIENTS rendszer egyik integrációja, a Stripe

A YCLIENTS most megoldja helyettünk, az új fizetési módnak, a Stripe-nak köszönhetően, ami eddig telefonos egyeztetést, e-mailen történő bankszámlaszám küldözgetést, rengeteg adminisztrációt és utánkövetést igényelt. A Stripe integrációval most már minden YCLIENTS birtokos meghatározhatja, hogy mely szolgáltatásokhoz és/vagy szakembernél tegye elérhetővé az online előlegfizetést. Ez lehet kötelező bizonyos szolgáltatásoknál, de lehet opcionális is. A vendég egyszerűen csak kiválasztja a szakembert, a kívánt szolgáltatást, a dátumot, az órát, véglegesíti, és a rendszer a továbbfizetésre küldi, ahol a Stripe integrációnak köszönhetően, ki tudja fizetni bankkártyával, GooglePay, vagy ApplePay-jel. Az YCLIENTS-ről és a Stripe integrációról még többet tudhatsz meg, ha ellátogatsz az yclients.com/hu weboldalra. (x)









Top hírek





Hírlevél-feliratkozás