2021-es üzleti ötletek a celebbiznisztől egészen a robotizált folyamat-automatizációig

Megunták a sztárok, influencerek már a sok reklámozót? Már egy csöppet a követőik is. Nem meglepő, hogy saját vállalkozást akarnak, azt promótálják, amiből eddigi tapasztalatok alapján még több pénzt is tudnak keresni. És hol ebben nekünk az üzlet? Elterjedőben van itthon is az az üzleti modell, hogy bár a vállalkozás a sztáré, de közben a háttérben egy olyan üzemelteti, akinek van már abban szektorban tapasztalata, például webshop esetében e-kereskedelemben. Menjünk is tovább, mert van itt még 7 további üzleti ötlet! Jussunk el a robotizált folyamat-automatizációig is! (x)



Megosztás
Szerző:
Létrehozva: 2020.12.17.
minner

A Minner.hu évről-évre összegyűjti azokat az üzleti modelleket, trendeket, vállalkozási ötleteket, amelyekkel nagyobb eséllyel érhetünk el sikereket a következő években.

(fotó: depositphotos.com)

A 2021-es üzleti ötletek a Minnertől:

  • üzleti ötlet: Celebek, influencerek, Youtube-erek, híres emberek webshopját, vállalkozását üzemeltető cég, vállalkozás
  • üzleti ötlet: Csomagolóanyag kereskedő, webshop, egyedi csomagoló gyártó
  • üzleti ötlet: RPA – Robotizált folyamatautomatizálás
  • üzleti ötlet: A bútorpiac átalakulása. Használt bútor piac és a digitális bútorvásárlás újabb szintje
  • üzleti ötlet: Újgenerációs termékkereső oldal, piactér, határok nélkül
  • üzleti ötlet: Információ vizualizációs szakember, hogy mindenki megértse. És több vevője legyen a cégeknek – Röviden, ábrákat, infografikákat készítesz weboldalakhoz, termékleírásokhoz, marketinganyagokhoz
  • üzleti ötlet: e-kereskedelem FMCG termékekkel (Gyorsan forgó fogyasztási termékek), erre épülő webáruház.
  • üzleti ötlet: Sajátmárkás termék – menj szembe a multival! De könnyített pályán és okosan!
  • Az ötletekről részletesebben a Minner.hu -n olvashatsz, de itt kiemeltünk néhány fontos információt a trendekből, ötletekből.

    Fókuszban az e-kereskedelem:

    A fenti ötletek közül több is a leggyorsabban növekvő hazai szektorra az e-kereskedelemre épít. A bevezetőben már említett celebek vállalkozását üzemeltető cégnél is legtöbbször webáruházról van szó. Erre egy jó példa Darai Andrea (Kasza Tibor felesége) webshopja a Mankershop, amit változóan vagy a Dora Natura webshop tulajdonosa, a Dora Natura Kft. üzemeltet vagy éppen most a LifeT!LT Food Kft. (elmúlt 2 hónapban változott).

    A csomagolóanyag piacon is vannak még kiaknázható lehetőségek, az egyedi dobozokat, csomagolóanyagokat nehezen tudják beszerezni a piaci szereplők. Ezt a Minner.hu is tapasztalta, rengeteg ilyen kérdés, ajánlás kérés érkezik ezen a területen az oldalhoz.

    Az FMCG szektor (gyorsan forgó fogyasztási cikkek) nőtt az elmúlt években a leggyorsabban az e-kereskedelmen belül. Sőt ebben a szektorban az egyik legmagasabb a konverziós ráta (vásárlók száma/látogatók száma), átlagosan több mint 2,3%. Ezen a piacon olyan területen érdemes vállalkozni, ahol a célcsoport a termékeket nem a nagy online áruházakból rendeli (Tesco, Auchan, Spar). Ilyen például az ételallergiás termékek (pl. gluténmentes), vagy kézműves termékek (ez a piac most nem nagyon találja hol értékesítsen), biotermékek, biomosószer...

    A 8. ötletben foglalkozunk azzal is, hogy érdemes sajáttermékben is gondolkodni, akár bérgyártás igénybevételével.

    (fotó: depositphotos.com)

    Digitalizáció

    Az unalmas, ismétlődő irodai folyamatok digitalizációjára megoldást nyújt az ún. robotizált folyamat-automatizáció (RPA). Lényege, hogy programozás nélkül tanítunk be egy szoftvert különböző feladatok elvégzésére. Legyen az utalás, adatok rögzítése, másolása, számlakiállítás, e-mail küldés, adatok exportálása / importálása, de akár adatvizualizáció is (jelentések készítése).Ez a terület bár nem új az informatikában, de most érett meg rá a piac, hogy széles körben alkalmazzák a cégek, és ezt felgyorsítják az olyan programok megjelenése, mint az UiPath. Nos ennek kezelése nem is nehéz, de nem is könnyű, ezért erre akár szabadúszó vállalkozást is lehet alapítani, vagy olyan rendszert, ami ezzel foglalkozik.

    További izgalmas ötlet és még ide kapcsolódik az Információ vizualizációs szakember. A Tárki kutatóintézet legújabb tanulmányában, kutatásában aggasztó hírt kaptunk. A magyarok 53%-a nyilatkozta azt, hogy nem olvas könyvet, még azt se, hogy havonta egy kicsit (vagy ritkábban). Mindössze 13%-a olvas rendszeresen. Ez egybevág több nemzetközi kutatással is. És itt jön a legszomorúbb az egészben, mivel nem olvasnak, így egyre jobban romlik az értő olvasó képességük. De ezt tovább rontja, hogy egyszerre mobilozunk és beszélgetünk, vagy nézzük a TV-t, ami szintén nehezíti például egy online reklám sikerességét. Láthatóan magasabb a konverzió, értékesítés ott, ahol sokkal több vizuális elemet használnak, többet között ábrákat, magyarázatokat, infografikákat.

    Izgalmas igaz? Olvasd el részletesen a Minneren az üzleti ötleteket, hallgasd meg a hozzájuk tartozó podcastot! (x)

     









    Top hírek





    Hírlevél-feliratkozás