
Családi KRESZ-kaland
A program célja, hogy játékosan hívják fel a figyelmet a felelős közlekedésre – nemcsak a járművezetők, hanem a gyalogosan, rollerrel vagy biciklivel közlekedő gyerekek, fiatalok számára is.
A túltermelés és túlfogyasztás miatt a textil- és ruhaipar az egyik legszennyezőbb és társadalmi méltányosság szempontjából is megkérdőjelezhető iparággá vált.
A pandémia alatt számos diskurzus indult meg a fogyasztói társadalom, azon belül a divattal kapcsolatos fogyasztói szokások átalakulása kapcsán. Előadásában Szentesi Réka, a Mod’Art International Hungary Divatmenedzsment szakvezetője arra a kérdésre keresi a választ, hogy milyen hatással van a világjárvány a divatipar és a divatfogyasztás átalakulására, milyen új irányokat vehet az iparág, hova fejlődhet a fenntarthatóság kérdése.
Az előadásra Zoomon kerül sor, a részvétel regisztrációhoz kötött.
Regisztrálni az alábbi linken lehet.
Az eseményt a Budapest Design Week 2021 keretein belül rendezik meg, további programokról a Design Week platformjain olvashattok.
Időpont: október 15., 16 óra
A program célja, hogy játékosan hívják fel a figyelmet a felelős közlekedésre – nemcsak a járművezetők, hanem a gyalogosan, rollerrel vagy biciklivel közlekedő gyerekek, fiatalok számára is.
Játékos feladatokon keresztül megismerjük az éjszakai állatok világát, miközben észrevétlenül megbarátkozunk a sötéttel is.
Ez egy önfejlesztő tréning program, amely segíti az önismeretet és a belső intuíció összehangolását az életünkben.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre