
Figyelem: ez a népszerű étrendkiegészítő felgyorsítja az Alzheimer-kór kialakulását
Közismert készítményről van szó.
Itt állíthatja be, hogy a Google keresőben elsők között legyen a MetropolIdőskori betegségre van komoly hatással akár napi egy presszókávé is.
Jó hírt kaptak azok, akik számára a reggel csakis egy csésze presszókávéval lehet ideális. Kutatások szerint a kávé jelentős hatással lehet a demencia, különösen az Alzheimer-kór kockázatának csökkentésére – írja a life.hu.

Bebizonyították, hogy a kávé ellensúlyozza azon fehérjék képződését, amelyek arról híresek, hogy felhalmozódnak a neurodegeneratív betegségekben szenvedők agyában. A kutatás azt mutatja, hogy az eszpresszóban található vegyületek aktívan lebontják ezeket a tau fehérjéket, segítve ezzel az idegsejtekben okozott károsodások és az azt követő kognitív hanyatlás megelőzését.

Közismert készítményről van szó.

Ezt eszi az öregedés ellen.

Egyre többen fogyasztják ezt az egzotikus gyümölcsöt.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélrePortfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.