Keresi a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat a Magyar PR Szövetség, idén a “Covid-helyzetre rezonáló” kampányok nevezését is várják május 10-ig, amelyek a koronavírus-járványra adott egyedi megoldásokat vonultatják fel.
A díj elsődleges célja, hogy követendő példákat mutasson a munkáltatók számára, annak érdekében, hogy a hazai munkahelyek minél örömtelibbek, egészségesebbek és igényesebbek legyenek.
A koronavírus-okozta gazdasági és társadalmi kihívások közepette – az elmúlt 1 évben – még fontosabbá vált a munkáltatói márkák szerepe, hiszen egy erős márka stabilitást, megbízhatóságot sugároz a meglévő, valamint a leendő munkavállalók felé.
„Egy ilyen bizonytalan időszakban – érthető módon – felerősödött a munkavállalók igénye a biztonságra, stabilitásra, a kiszámíthatóságra és a gondoskodásra. Egy jó munkáltatói márka felismerte a hangsúlyváltásokat. és időben reagált ezekre. Ugyanis kritikus helyzetben mutatkozik meg igazán, hogy egy vállalat csak a szlogenek szintjén elkötelezett-e a munkatársai, szűkebb környezete iránt. A Covid-helyzetben méretettnek meg igazán a munkáltatói márkák: így a koronavírus a munkáltatói márkák lakmuszpapírja. Ennek fényében különösen izgalmasak lesznek idén a beérkező pályázatok” – emelte ki Kádár Balázs az MPRSZ elnökségi tagja, az Employer Branding Award alapítója.
A jelentkezések és pályázatok beadási ideje 2021. május 10., amit kizárólag elektronikus formában az Employer Branding Award honlapon keresztül vár a Magyar PR Szövetség. Az eredményhirdetés és ünnepélyes (online) díjátadó 2021 nyarán várható.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre