
Időjárás: szokatlan tüneteket idézhet elő a drasztikus hőmérséklet-zuhanás
Az időjárás a feje tetejére áll.
A tervek szerint az elkövetkező évben indul.
A Tesco bejelentette, hogy online áruházat indít csak az F&F ruházati márkának. A Mirror azt írja, hogy a szupermarket a héten egy új weboldal elindítását dobta be, ami a tervek szerint az elkövetkező évben indul el.
Mindez azután történik majd, hogy a Tesco az Egyesült Királyságban már elindította új Tesco Marketplace webhelyét, amelyen keresztül harmadik féltől lehet vásárolni termékeket. A weboldalon jelenleg több mint 300 ezer termék van – ez több mint 3 ezer százalékos növekedést jelent az oldal 2024. júniusi indulásához képest. A megrendeléseket az élelmiszerbolttól elkülönítve szállítják, azonban ehhez is járnak a Clubcard pontok minden vásárlás után.
Eközben a szupermarket egy új rendszert is kipróbál, ingyen osztogat "sárga matricás" élelmiszereket. A leértékelt termékeket eddig akár 90 százalékkal olcsóbban is meg lehetett venni, egyes brit Tesco Express üzletekben viszont egy új kísérlet részeként 0-ra csökkentik azon "sárga matricás" élelmiszerek árait, amelyeket zárás előtt, 21 óra 30 perc után nem tudtak eladni.
Az időjárás a feje tetejére áll.
A sofőr a járművével árokba borult.
A légiutas-kísérő fogta és levetette az egyenruháját.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre