Egyre többen vadásszák a Lidl „Mentsük meg!” dobozait, mert mindössze 399 forintért juthatnak hozzá a 3 és fél kilós, zöldségekből és gyümölcsökből vegyesen összeállított csomagokhoz.
Különleges ajánlattal várja vásárlóit a Lidl. Aki jókor megy vásárolni, megtalálhatja a kasszák közelében elhelyezett „Mentsük meg!” feliratú polcokon a külsőleg már nem tökéletes, talán nem egészen friss, de még fogyasztható gyümölcsöket és zöldségeket, 3 és fél kilós egységcsomagban. A dobozokhoz rendkívül kedvező áron, mindössze 399 forintért juthatnak hozzá a szemfüles vevők.
Több Lidl üzletben is körülnéztünk és érdeklődtünk az akció iránt. Megtudtuk az eladóktól, hogy a „Mentsük meg!” csomagok már minden magyarországi Lidl áruházban elérhetőek, de azokat nem mindig ugyanakkor teszik ki. Akár mindennap, változó időpontokban válogatják össze és helyezik ki a dolgozók a pénztárak melletti polcokra az akciós dobozokat. A Lidl kezdeményezése egyre népszerűbb, az emberek vadásszák az akciós zöldségeket, gyümölcsöket; a dobozokat, amint kikerülnek, villámgyorsan elkapkodják.
Nem zavar, hogy nem tökéletes a benne lévő zöldség és gyümölcs, mert otthon gyorsan felhasználjuk
– mondta a Metropolnak a középkorú, kétgyermekes Zsuzsa a belvárosi üzletben.
„Ahogy látom, ezek inkább csak szépséghibásak, ami az élvezeti értékükből nem von le. Amit nem használok fel még ma, azt is megtisztítom és lefagyasztom, vagy turmixot csinálok belőle, így sokat tudunk spórolni, és legalább nem megy veszendőbe az étel” – tette hozzá.
A csomagokat bárki megvásárolhatja, aki rátalál; azonban háztartásonként csak egyet lehet venni, ezzel elkerülik a visszaélést.
„Piacvezető kiskereskedelmi vállalatként tudatában vagyunk felelősségünknek, ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy a kínálatban megmaradó élelmiszerek ne végezzék hulladékként. A Mentsük meg! csomagokkal a még fogyasztható, de a külsőleg kevésbé tökéletes zöldségeket és gyümölcsöket szeretnénk megmenteni vásárlóinkkal együtt, és támogatni őket az egészséges és fenntartható táplálkozásban. Az intézkedéssel tovább kívánjuk bővíteni a fenntarthatóság melletti elköteleződésünket – hiszen minden egyes élelmiszer, amit nem dobunk ki, közös siker, siker nekünk, és előrelépés egy fenntarthatóbb jövő felé vezető közös úton is” – mondta Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre