
A platform ingyenessége állítólag megmaradna, azonban ez egy fontos feltételhez lenne kötve.
A Meta azt tervezi, hogy az Európai Unióban bevezeti az Instagram és a Facebook hirdetésmentes és fizetős változatát - jelentette helyi idő szerint hétfőn a The Wall Street Journal című amerikai napilap.
A lap szerint a platform ingyenes maradna azoknak, akik elfogadják a személyre szabott hirdetéseket.
A közösségi médiavállalatra idén 390 millió eurós (151 milliárd forintos) bírságot szabott ki az ír adatvédelmi hatóság, arra hivatkozva, hogy a Meta "szerződéses" jogalapra hivatkozva nem küldhet a felhasználóknak az online tevékenységük alapján kiválasztott hirdetéseket. A Meta ez után közölte, hogy a célzott reklámozáshoz a felhasználók hozzájárulását fogja kérni.
A WSJ cikke szerint a médiavállalat közben már fel is vette a kapcsolatot az európai szabályozó szervekkel, hogy az elkövetkező hónapok során bevezethesse az európai uniós felhasználók számára a hirdetésmentes csomagot, amit SNA (subscription no ads) néven emleget.
Térfigyelő kamera rögzítette az esetet.
A támadó 4 emberrel végzett, köztük egy egyéves kisfiúval.
Sokak szerint a nő nem a gyalogátkelőre lépett le a járdáról.
Szerelemre vágyó nők jelentkezését várja Csaba.
Kendőzetlenül mesél a TikTok-sztár taxisofőr.
Egy holttestre bukkantak az erdőben a bicskei rendőrök.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre