Sokak értetlenül állnak a hatalmas „akció” előtt.
„Óriási” leárazásról számolt be a Lidl. Érthetetlen az áruházlánc új akciója, melyben négy, azaz négy forinttal kínálják olcsóbban egyik népszerű terméküket.
Senkinek sem kell bemutatni, hogy az utóbbi időben mennyivel drágultak az élelmiszerek a hazai boltokban, így jóformán minden akcióra igyekszik lecsapni az ember, ha van rá lehetősége.
Valószínűleg a Lidl is így volt ezzel, hogy mindegy az, hogy mennyivel, csak ott legyen az akciós címke a Pilos 800 grammos kiszerelésű, 12 százalékos tejfölön, amelyet így hatalmas árzuhanással, 4 forinttal is olcsóbban kínálnak a vásárlóiknak
– szúrta ki a Világgazdaság.
Abban pedig csak reménykedni tudunk, hogy ezt azért valahol az Lidl is kínosnak érezte és ezért nem írta le, hogy ez kemény 0,5 százalékos mérséklést jelent. A lap megkérdezte az Lidlt, hogy miért tartotta fontosnak, hogy akcióként tüntesse fel ezt a minimális árcsökkentést, azonban még nem kaptak választ.
A kormány egyébként vélhetően a hasonló esetek kivédésére döntött úgy, hogy létrehoz egy online árfigyelő adatbázist a Gazdasági Versenyhivatallal közösen, amely az ígéretek szerint a nyáron indulhat el. Az átláthatóság a termékek összehasonlítása segítheti a fogyasztókat, hogy tudatosabban vásároljanak, ezáltal is nagyobb versenyre kötelezve a boltokat.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre