Elég rendesen átvertek egy londoni anyukát, aki online rendelt magának egy Apple iPhone-t, amit azóta sem kapott meg.
A 32 éves Khaoula Lafhaily azt állítja, hogy a futár először azt mondta neki, hogy „elakadt a forgalomban”, de aztán nem jelent meg a kézbesítési napon. Napokkal később már egy teljesen másik futár érkezett ki hozzájuk, aki aztán kézbesítette a csomagot. A sofőr által kézbesített csomagban azonban a több százezer forintos iPhone 13 Pro Max helyett mindössze csak egy szappan volt.
Khaoula Lafhaily a Sky Mobile-tól vásárolta a telefont, és direkt úgy vette meg, hogy már másnap kiérkezzen hozzá az eszköz. A futárcégnek tehát másnap kellett volna kézbesítenie az eszközt, de amikor Khaoula megpróbálta elérni a futárt, akkor csak annyit kapott válaszul, hogy „elakadt a forgalomban”.
„Egy első emeleti lakásban élünk, ezért ki kell néznünk az ablakon, amikor csomagot kapunk, különben rossz lakásba szállítják. Így viszont azt is láttuk, hogy a sofőr beáll a házunkhoz, amit lefotózott kívülről, majd elment. A sofőr azt mondta nekünk, hogy odajött az ajtóhoz, kopogtatott, és senki nem nyitott ajtót, de mivel mi végignéztük az egész jelenetet, így tudjuk, hogy ez hazugság” – mesélte az átvert anyuka, akihez végül másnap, egy teljesen új futár vitte ki a csomagot.
„Csütörtökön jött egy másik sofőr, akitől a férjem 8:50-kor vette át a csomagot, amit én csak dél körül nyitottam ki, mivel aludtam. Mindössze csak egy szappan volt a csomagban” – tette hozzá.
Khaoula felhívta a Sky Mobile-t, és azt állítja, hogy azonnal nyomozást indítottak, de azóta egy hét eltelt, és se telefont, se egy érdemleges választ nem kapott.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre