Egy amerikai anya hívta fel a figyelmet TikTokon a Tesla rendszerének kisebb hibáira, ami most átszámítva hárommillió forintba fájt neki.
A @stayfitstaylit felhasználónéven tiktokozó édesanya az alábbi, jelenleg több mint 1,7 millió lejátszásnál járó videóban osztotta meg különös történetét arról, hogyan frissítették önvezetővé a Tesláját. A poszt alapján a Tesla alkalmazásának fizetési funkciói között van egy súlyos hiba, ami miatt csak napokkal azután értesült arról, hogy a kocsija már önvezetésre is képes, hogy kifizetett érte 10 ezer dollárt (nagyjából 3 millió forintot) a 10 hónapos fia – írja a LadBible.
Mivel a Tesla szolgáltatásait a fizetés utáni két napban lehet visszamondani, az anya esetében pedig már túl késő volt ehhez. A vicces történet azért is különösen érdekes, mert kiderült, hogy a Tesla alkalmazása a fizetés véglegesítése előtt nem kéri a felhasználó jelszavát vagy a vásárlási szándék újbóli megerősítését, ami ehhez hasonló bakikra és súlyos visszaélésekre adhat táptalajt.
https://www.tiktok.com/@stayfitstaylit/video/6973120290180074758?referer_url=https%3A%2F%2F24.hu%2Fszorakozas%2F2021%2F06%2F17%2F10-honapos-gyerek-tesla-onvezeto-frissites-rendeles-tiktok%2F&referer_video_id=6973120290180074758&refer=embed&is_copy_url=1&is_from_webapp=v1
A videó elterjedése után az emberek azt kérték számon a nőn, hogy foglalkozhatott volna a gyerekével ahelyett, hogy a kezébe nyom egy iPadet, amivel egyedül is lefoglalhatja magát. Erre az amerikai anya csak annyit reagált, hogy végig a fiával foglalkozott, hiszen éppen vacsorát csinált neki, miközben a gyerek megrendelte a frissítést.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre