
Változatlan az ügyfélfogadás rendje a katasztrófavédelemnél
A járványügyi szabályok szigorú betartása mellett szükség esetén előzetesen kell időpontot egyeztetni.
A járványhelyzetre tekintettel ügyfeleink fogadása, ahogy eddig is, elsősorban online vagy telefonos módon lehetséges – közölte a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság szóvivője, Mukics Dániel.
„Azok az ügyfelek, akik ezeket a lehetőségeket választják, a pontos elérhetőségekért kérjük, hogy keressék fel a katasztrófavédelem központi weblapját és a területi szervek honlapját” – írta. Hozzátette: A személyes ügyfélfogadás változatlanul csak előzetes bejelentkezés és időpont-egyeztetést követően, a járványügyi intézkedések szigorú betartása mellett valósulhat meg.
Hétfőtől több helyen változásra kell számítani
Mint arról korábban beszámoltunk, a rendőrségen sem módosul az ügyintézés rendje a koronavírus-járvány miatti védelmi intézkedések hétfőtől érvényes szigorítása idején, változatlanul folyik az ügyfélfogadás. A közműszolgáltatóknál azonban szünetel a személyes ügyintézés, a legtöbb helyen online, telefonon, vagy telefonos applikáción keresztül lehet ügyet intézni. A társaságok azt kérik, hogy tartsuk be a járványügyi szabályokat.
A legfrissebb hírekért kövess minket az Metropol Google News oldalán is!
Top hírek


Fél térdre ereszkedett a srác, ám ami utána történt, arra egyikük sem számított
Baráti társaságban zajlott a nem mindenapi jelenet.

Járványfigyelő szolgálat: idén is berobbant az őszi járványszezon!
Így néz ki most a járványhelyzet Magyarországon!
Hírlevél-feliratkozás
Hírlevél-feliratkozás
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre