Szünetel a személyes ügyintézés a közműszolgáltatóknál, mutatjuk, hogyan érheti el őket

Sürgős esetben a társaságokkal az online felületek mellett telefonon, valamint mobilapplikáción keresztül is felvehetjük a kapcsolatot.



Megosztás
Szerző: Metropol
Létrehozva: 2021.03.07.
koronavírus

Hétfőtől szünetel a személyes ügyintézés a közműszolgáltatóknál a koronavírus terjedésének megakadályozására tett kormányzati intézkedésekkel összhangban.

Hétfőtől március 22-ig felfüggesztik a személyes ügyintézést, és digitális platformokon (online, telefonon, illetve e-mailben) várják a megkereséseket - erről tájékoztatta a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH), az ELMŰ-ÉMÁSZ energiacég, az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt., az E.ON Hungária Csoport és a Fővárosi Vízművek is az MTI-t.

Online és telefonon is elérhetjük a Fővárosi Vízműveket

A Fővárosi Vízművek azt közölte, ebben az időszakban is elérhető az ügyfélszolgálat a megszokott telefonos és online felületeken: az ugyfelszolgalat.vizmuvek.hu oldalon, az okostelefonokra letölthető Otthon+ applikáción keresztül, a 06/80-200-777-es zöldszámon, illetve a mobilhálózatokból szintén díjmentesen hívható 06/1-450-2777-es telefonszámon. Az esetleges csőtöréseket változatlanul a 06/80-247-247-es telefonszámon lehet bejelenteni.7

Tudatták azt is, a társaság ismét életbe léptetett számos belső, a munkatársait és munkafolyamatait érintő védelmi szabályt, így kiemelt óvintézkedésekkel biztosítja a szolgáltatási területén élő mintegy 2 millió lakos ellátását egészséges, tiszta ivóvízzel. Hangsúlyozták: a szolgáltatás zavartalan.

A legsürgősebb ügyeket otthonról is elintézhetjük online (Fotó: pixabay)

Használjuk az E.ON applikációját

Az E.ON vállalatcsoport arra kéri ügyfeleit, hogy aki teheti, mobilapplikáción keresztül adja meg a mérőóra állását. A vállalat szakemberei a következő napokban egyesével felülvizsgálják és csökkentik a korábban tervezett, áramszünettel járó hálózati beavatkozásokat. A társaság kiemelt figyelmet fordít az oltópontok áramellátásának folyamatos biztosítására - emelték ki a közleményben.

Csak sürgős esetben telefonáljunk

A MEKH tájékoztatása szerint az előre fizetős mérővel rendelkező ügyfelek villanyszámlájuk egyenlegét továbbra is feltölthetik az élelmiszerboltokban és az újságosoknál. Arra kérik a fogyasztókat, hogy a várhatóan megnövekvő telefonos forgalomra tekintettel az ügyfélszolgálatokat csak sürgős és valóban fontos esetekben hívják, és lehetőség szerint használják a szolgáltatók online felületeit.

A szolgáltatók munkatársai az egészségvédelmi előírások maximális betartása mellett a fogyasztók ingatlanjaiban továbbra is elvégezhetik a mérőórák leolvasását és a halaszthatatlan karbantartásokat - írták.

Kevesebb lesz az üzemszünet

Az ELMŰ-ÉMÁSZ azt közölte, hogy mivel a következő időszakban sokan dolgoznak és tanulnak otthonról, csökkentik a tervezett üzemszünetek számát. Emellett arra kérik az ügyfeleiket, hogy mérőóráik állását a digitális csatornákon keresztül adják meg. Az energiacég elsődleges célja továbbra is, hogy ügyfelei és munkatársai egészségét megóvja - áll a közleményben.

Moratórium az MVM-nél

Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. a megszokott digitális platformok mellett az MVM Next Áramapp nevű applikáció használatát ajánlja ügyfeleiknek.

Azt írták, az MVM Csoport április 7-ig önkéntes kikapcsolási moratóriumot vállal a lakossági ügyfélkörben az otthoni munkavégzés és tanulás megkönnyítése érdekében. A villamosenergia- és földgázhálózat biztonságos üzemeltetéséhez szükséges munkákat a társaságok a megfelelő védelmi intézkedések betartásával továbbra is ellátják - írta a közműszolgáltató.









Top hírek





Hírlevél-feliratkozás