
Egy legendát gyászolnak: így búcsúztak a sztárok Giorgio Armanitól
Az ikonikus divattervező 91 éves volt.
Meghan Markle váratlan lépése sok rajongót meglepett, ugyanis egyik napról a másikra teljesen eltűnt online boltja, ahol saját válogatású ruhák és kiegészítők sorakoztak. Az időzítés különösen feltűnő, hiszen mindez éppen akkor történt, amikor Netflix-műsora sem hozta a várt sikert.
Úgy tűnik, Meghan Markle észrevétlenül bezárta online boltját, amelyen általa válogatott ruhákat és kiegészítőkből álló kollekciókat árult – sokak szerint ez egyenesen kellemetlen.
Sussex hercegnéje a ShopMy-fiókját használta arra, hogy mindent áruljon, a 20 fontos (9000 Ft) szürke pólóktól egészen az 1600 fontos (726 ezer Ft) selyemruhákig, amelyeket úgy írt le, mint tökéletes viseletek a mindennapokhoz. A platform, amelyet gyakran influenszerek használnak, lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy jutalékot keressenek termékek ajánlásával.
Meghan idén márciusban kezdte használni a ShopMy-t, közvetlenül a Szeretettel: Meghan első évadának megjelenése után, ahol linkeket posztolt azokhoz a ruhákhoz, amelyeket a műsorában viselt.
Egy kézzel válogatott, gondosan összeállított gyűjtemény azokból a dolgokból, amiket szeretek, remélem, örömötök lelitek bennük!
- állt a hercegné profiljának bemutatkozás részén korábban.
Míg az oldala korábban tele volt ruhák és kiegészítők válogatott kollekciójával, amelyeket ő maga hordott, most teljesen üres.
Amikor rendszeresen frissítette oldalát, Meghan blúzokat, különféle, a saját stílusához illő neutrális darabokat, valamint mindenféle kiegészítőt árult, amelyek tökéletesek voltak a közelgő melegebb napokra, természetesen a designer darabok sem maradtak ki. Ruhatára bemutatásán túl lakberendezési tárgyakat, szépségápolási cikkeket, sőt gyerekeknek szánt termékeket is hozzáadott oldalához, mielőtt az rejtélyesen leállt.
A rajongók döbbenten fogadták az oldal eltűnést, miután egy szemfüles királyi megfigyelő felhívta a figyelmet a jelenségre, Meghan azonban semmilyen magyarázatot nem adott arra, miért tűnt el a fiókja. A sussexi hercegné először a múlt héten beszélt ShopMy-oldaláról, amikor elmondta, hogy érdekes kísérlet volt, és szerette volna, hogy lehetőséget adjon az embereknek utánozni a stílusát.
A fiók eltűnése egybeesik azzal, hogy Meghan lemaradt egy fontos mérföldkőről, mivel a Szeretettel: Meghan című műsora nem került be a streamingóriás top 10-es listájára. A Netflix megerősítette, hogy a második évad nem tudott számottevő nézettséget hozni világszerte, a műsor sem az Egyesült Királyságban, sem Amerikában, sem más országban nem szerepelt a top 10-ben - írta a Mirror.
Az ikonikus divattervező 91 éves volt.
A tündéri kép láttán mindenki elolvadt.
A Házasság első látásra sztárja finoman szólva sincs elragadtatva tőlük.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélrePortfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.