Két nappal ezelőtt nyílt meg Las Vegasban az a virtuális kiállítás, amelynek keretében bemutatják, hogy a fogyasztók által ihletett innovációk és technológiák hogyan befolyásolhatják világszerte 5 milliárd ember mindennapjait.
- A fogyasztók egyre inkább megbízható, kiváló teljesítményű termékekre támaszkodnak mindennapi életükben – állítja Marc Pritchard, a P&G márkaigazgatója.
Íme, három olyan újdonság, amire mindenkinek szüksége van az otthonában.
• Oral-B iO: a fogkefe, amely kívül-belül újragondolja a fogmosást. Súrlódásmentes mágneses meghajtója és speciális kefefeje a lengő, forgó sörtéket mikrorezgéssel ötvözi.
• EC30: fenntarthatóbb, mint a hagyományos folyékony tisztító- és tisztálkodószerek, víz nélkül, csak az alapvető kémiai anyagok felhasználásával és műanyag csomagolás nélkül készül. A mágikus darabka EC30 másodpercek alatt aktiválódik vízzel, hab képződik belőle, és alapos tisztaságot varázsol.
• Febreze Fade Defy Plug Air Freshener: az első elektromos árammal működő légfrissítő beépített mikrochip technológiával - amelyet átfogó fogyasztói kutatások előztek meg - digitálisan szabályozza, hogy mennyi illat szabadul fel, meghatározva az illat optimális kibocsátását és intenzitását, folyamatos frissességet biztosítva 50 napig. Csak akkor működik, ha mozgást érzékel a helységben.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre