Egy magyar startup-nak köszönhetően nagy esély van arra, hogy az ingatlanunk eladása után jóval kevesebb százalékot kell majd kifizetnünk az ingatlanosnak.
A Livlia rendszere a teljes ingatlanközvetítési folyamatot digitalizálja egy magyar startup, ennek köszönhetően az ingatlanközvetítőket helyettesítő tanácsadók kizárólag az ügyfelekkel foglalkoznak. A rendszerében az aktuális piaci adatok alapján minden egyéb adminisztratív folyamatot algoritmusok végeznek, és mindezt a nagy hálózatoknál elérhető átlagos jutalék díjának akár harmadáért is tudják biztosítani.
A hibrid ingatlanközvetítő startup az ingatlanok bemutatásának kivételével - valamennyi folyamatot hatékonyan menedzseli online felületén. Az ügyfelek online követhetik nyomon, hogy milyen árstratégiát javasol számukra a Livlia rendszere, és azt is, hogy kik érdeklődnek az ingatlanok iránt.
Ercsey-Orbán Péter, a Livlia ügyvezetője megemlítette, hogy személyes találkozás nélkül nyilván nem lehet lebonyolítani az adásvételt, de az érintkezések számát minimálisra lehet csökkenteni. Az aktív piaci szereplők a lakásbemutatásokat próbálták online megtartani, de ez abszolút nem működött. A hibrid ingatlanközvetítő startupot viszont ez sem érte váratlanul, hiszen minden folyamatot úgy építettek fel, hogy a lehető legkevesebb legyen a kontaktus.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre