Rendhagyó olasz márkával bővül a csoport portfóliója, így a Nanushka és AERON mellett a SUNNEI is társ lesz a modern luxus jövőjének kialakításában.
Egy ambiciózus, futurisztikus, olasz márka 6 millió eurós befektetéssel csatlakozik a Vanguards-hoz, biztosítva a csoportban rejlő növekedési potenciált. A csoport a feltörekvő, 1-10 millió eurós árbevételű divat- és életmód-márkák közepes méretű vállalkozássá való fejlesztését célozta meg, mely esetenként akár az 50 millió euró feletti bevételi szintet is elérheti. Ezt az elköteleződést, valamint a modern luxus jövője iránti elhivatottságot tükrözi a SUNNEI-val kötött megállapodása is.
A SUNNEI-t két olasz fiatal, Simone Rizzo és Loris Messina alapította 2014-ben azzal a szándékkal, hogy a divatiparra jellemző trendteremtéssel szemben a szubjektív valósággal kísérletezzenek, az időtálló minőségből nem engedve. Egyszerű, de nem mindennapi tervezői eszköztárukat a különböző kreatív szakágak ötvözésével fűszerezik, mely kivételes kommunikációjukban könnyen tettenérhető. Mindezeknek köszönhetően 100%-os organikus növekedési stratégiájuk bevált: közösségi felületeiket teljesen kihasználják, sajátos megközelítéseiknek köszönhetően már egy aktív követői bázisra és a kreativitást is nagyraértékelő közösségre tettek szert.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre