Ki gondolná, hogy a pályakezdők, a kismamák és a gyermekszülés után újra munkába álló anyukák sokszor hasonló kérdésekkel és problémákkal küzdenek az álláskeresésben? Közös bennük az is, hogy valamennyien nyitottak az online álláskeresésre, az önképzésre és valamennyiüknek extrán kell teljesítenie.
Szinte nincs is olyan anyuka, akit ne foglalkoztatna a munkakeresés, a pályaváltás, a hogyan tovább kérdése – magyarázta Kissné Horváth Katalin, aki annak a #énjövőm programnak az egyik résztvevője, amely a Kantar Hoffmann és a Medián segítségével készített egy kutatást a témában.
A #énjövőm képzésein egyébként szakemberek segítenek az anyukáknak felmérni az erősségeiket, hogy megtapasztalják, milyen milyen olyan értékei vannak, amelyeket az anyaság és a gyereknevelés során erősítettek meg, és megtanítsák nekik, hogy ezek a tulajdonságok sokat érnek a munkaerőpiacon. A Coca-Cola Magyarország 2017-ben indította el #énjövőm programját, amelynek eredeti célja a 18-30 év közötti fiatalok munkaerőpiaci esélyeinek javítása volt. Közben felismerték, hogy a célcsoportba tartoznak kismamák és fiatal szülők is.
A program a budapesti Coworkid alapítvánnyal közösen interaktív workshopokat és kiscsoportos képzéseket szervez. A személyes képzései mellett ingyenes, online képzéseket is kínálnak az érdeklődő kismamáknak: ezek azoknak kedveznek, akik a távolság, vagy az időhiány miatt nem tudnak részt venni a személyes eseményeken.
A modulok az enjovom.hu oldalon érhetők el.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre