Élménytúra extrákkal: Így teljesít a Jimny

Miközben majd 50 évvel ezelőtt leginkább " dolgos" autóként gördült le a Suzuki Jimny első változata a gyártósorról, ezt a szereposztást ma már bátran ledobhatja magáról, a mini terepjáró. Az már ugyanis az első ránézéskor egyértelművé vált, ez az autó teljesen más, mint bármelyik elődje, pedig a kocsiban még nem is ültünk.



Megosztás
Szerző: Metropol
Létrehozva: 2020.09.07.
tesztelés Suzuki Jimny autósteszt

Terepen egyértelművé vált ez a négykerekű joggal érdemelte ki a terepjáró címet, hiszen minden akadályt képes volt leküzdeni, nem számított, hogy a természetben éppen hegynek felfele kell mennie, vagy éppen a térdig érő sárból kellett kijutnia.

[most_read_articles]

Terepen egyértelművé vált ez a négykerekű joggal érdemelte ki a terepjáró címet, hiszen minden akadályt képes volt leküzdeni, nem számított, hogy a természetben éppen hegynek felfele kell mennie, vagy éppen a térdig érő sárból kellett kijutnia.

Ez a négykerekű joggal érdemelte ki a terepjáró címet Fotó: Suzuki.hu

Miután beteltünk a kockás és kifejezetten vagány formákkal és a volán mögé pattantunk, a "kicsi kocsi" máris bezsebelhette a második dicséretet. Hiszen az autó elődjében már egy átlagos magasságú ember is nehezen fért el, de az új Jimny-ben ez már nem akadály. Ráadásul a szögletessé tett motorháztetőnek köszönhetően totális panorámát láthatunk, nem maradnak a vezető előtt vakfoltok.

A Jimny műszerfala nagyjából tudja mindazt, amit a márkatársai is tudnak, annyival kiegészítve, hogy talán jobban koncentráltak az autó technikai kialakításánál arra, hogy a sofőr számára az éjszakai túrázás se legyen akadály. Van benne infravörös érintőképernyő és a műszerfali kijelzők is folyamatosan világítanak.

Rengeteg dolgot tud a műszerfal
Fotó: Suzuki.hu

Mindent összegezve, az élménytúra után kijelenthető, ezzel a terepjáróval egy nő számára is kifejezetten élmény lehet egy komolyabb terepkocsikázás.

A Jimny minden helyzethez alkalmazkodik. Ha a haladás nehézzé válik, tedd az osztóműt 4L üzemmódba a maximális nyomaték és vonóerő elérése érdekében. Egyenletes off-road csapáson vagy hófedte utakon válts 4H üzemmódba, és élvezd az összkerékhajtás nyújtotta vonóerőt nagyobb sebességnél is. Ha visszaérsz a burkolt útra, válts vissza 2H (kétkerékmeghajtás) üzemmódba a simább, csendesebb és üzemanyag-takarékosabb autózáshoz.

Az új Jimny kényelmes is
Fotó: Suzuki.hu

A Jimny új 1,5 literes motorja erőteljes nyomatékot biztosít széles fordulatszám-tartományban az erőteljes off-road teljesítmény érdekében, és még a benzinnel is csínján bánik.









Top hírek





Hírlevél-feliratkozás