![](https://cdn.metropol.hu/2024/06/Rep48iPYvz6vZRd3y1f9FjcIR2PWkCMbJN2tIaqVq5o/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzMyNmRmZGE1YzI0ZjQwMjc4ODBjZGIzOGVjNjdhMDlm.png)
Fel sem lehet ismerni! Így néztek 50 éve, és így néznek ki most a budapesti metrómegállók - galéria
Ha kíváncsi vagy, mennyit változtak mára a metrómegállók!
Ha kíváncsi vagy, mennyit változtak mára a metrómegállók!
Az M2-es metróvonal a budapesti metró második vonala a Déli pályaudvar és az Örs vezér tere között. Építését 1950-ben kezdték el; az első szakaszt a Fehér út és a Deák tér között 1970-ben, a második szakaszt a Deák tértől a Déli pályaudvarig 1972-ben adták át. Az M3-as metróvonala budapesti metróhálózat leghosszabb és legforgalmasabb vonala, mely Kőbánya-Kispest és Újpest-központ között közlekedik. 1976. december 31-én adták át.
Az asszony csodával határos módon túlélte a balesetet.
Minden szinten úttörő volt a kisföldalatti.
A mentősök már nem tudták megmenteni az életét.
Máris eláruljuk, mi varázsolta el a magyar sztárt.
A metrószerelvény alól húzták ki a bajbajutott kutyát.
A nyaktörő mutatvány fotói a közösségi médiában terjednek.