Online akadt ki egy fiatal nő. Úgy érzi, interjúztatója megalázta őt.
Sírva borult ki TikTok-oldalán Alejandra, akit elmondása szerint állásinterjúja során csak azért nem vettek fel, mert nem egy generációba tartozott a menedzserrel. Ő ugyanis a Z generáció (90-es évek vége, ’00-ás évek eleje) tagja, míg az interjúztató személy az X generációból (60-as évektől a 80-as évekig) származott.
Ha kíváncsi vagy arra, jelenleg hogyan is működik az álláskereső piac, akkor csak nézz a kisírt szemeimre
– kezdi videójában, hozzátéve, immáron öt órája sír, ugyanis úgy érezte, jó eséllyel indulna a meghirdetett pozícióra, mivel korábban már dolgozott ennél a cégnél. Állítja, mindenki szerette őt akkor a csapatnál. Épp ezért úgy érezte most is tökéletes jelölt lenne. El is ment az állásinterjúra, ám onnan válasz nem érkezett. Egészen addig, ameddig egyszer nem találkozott az X generációs menedzserrel, aki közölte vele, az állást betöltötték.
Azt mondta találtak egy nálam jobb jelöltet a többi pedig a cégre tartozik
– emlékezett vissza Alejandra hozzátéve, hogy próbált beszélni az interjúztatóval, hogy hol és mit hibázott, hogy legközelebb jobb legyen. Ezt követően alázták meg érzése szerint.
Közölték vele ugyanis, hogy a Z generáció túl sok bensőséges információt oszt meg, de ami a legjobban zavarta őket, hogy Alejandra nem rendelkezett ötéves tervvel a jövőjére nézve, ami szerintük kifejezetten Z generációs probléma, és arra utal, nem képes az elköteleződésre.
Azt mondták, valamit inkább rögtönöznöm kellett volna és értsem meg, nem kell mindent megosztani magamról.
Alejandra azonban kiemelte, betegségét csak azért említette meg mert szklerózis multiplexben szenved. Nem érzi azonban fairnek, hogy csupán azért nem őt választották, mert nem volt ötéves terve, mert jó munkaerő, akit nem ez határoz meg, írja a New York Post.
Nemrég diplomáztam, nem tudom, még mit akarok a jövőmtől. De jó munkaerő vagyok és ezt az önéletrajzom is bizonyítja! Egyszerűen szolgákat keresnek, akiknek csak munkából áll az életük, semmi másból.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre