
Sokkot kapott a kisfiú: súrolta a dómról halálba zuhant férfi
Úgy tudni, a férfi a rendőrség elől menekült...
Senki nem gondolta, hogy lehetséges, de bebizonyították, hogy igen.
De igen, lehetséges! Amikor a nyáron kiderült, hogy felgyorsult az 1-es vasúti fővonal állapotromlása, három lehetőség állt előttünk. Kockáztatjuk az utasbiztonságot, de változatlanul közlekedünk tovább. Védjük az utasok biztonságát, ezért új és újabb lassújelekkel korlátozzuk a sebességet – végül akár 40 km/h-ra. Vagy leállítjuk a vasúti közlekedést, és azonnal hozzáfogunk a felújításhoz.
Nem volt senki, aki az elsőt választotta volna. De olyan is kevés akadt, aki az utóbbit. „Nem lehet. Nincs rá forrás. Ekkora vonatpótlást még sosem csináltunk. Kevés az idő egy ekkora vállalkozáshoz”, mondták a kétkedők és a huhogók.
Megcáfoltuk őket. Bebizonyítottuk, hogy lehetséges. Három hónap alatt – tartva a feszes határidőket és a költségvetést, legyőzve minden technikai akadályt – megcsináltuk. Mától újra mindkét vágányon közlekednek a vonatok Budapest és Bécs között. Jobb pályán, biztonságosan, eredeti sebességgel. (Az újraindulás után néhány hétig még bejáratós a pálya, ezért 80 km/h-val kezdünk, de folyamatosan és gyorsan emeljük a sebességet.)
Köszönet minden utasnak a türelemért és a támogatásért, köszönet minden MÁV-VOLÁN-munkatársamnak a helytállásért! Ha elindulhat a magyar vasút 10 éves fejlesztési programja, azt csináljunk majd nagyban, amit az 1-es vonalon csináltunk „kicsiben” az elmúlt három hónapban. Folytatjuk! – írja Lázár János.
Úgy tudni, a férfi a rendőrség elől menekült...
Több mint 100 utast érintett a riadó.
Rengett a föld, azonnal megkezdték az evakuálást.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre