Idén 40 pályázó 47 alkotása érdemelte ki a védjegyet. Szerkesztőségünk is átvehette az Érték és Minőség díjat az Országházban. A két és fél évtizede létező pályázati rendszer olyan gazdasági és kulturális szervezeteket értékel, amelyek az átlag feletti színvonalon dolgoznak.
Idén hatodik alkalommal írták ki és valósították meg az Érték és Minőség Nagydíj Pályázatot, melynek célja, hogy értékelje azon gazdasági és kulturális szereplőket, akik átlag feletti színvonalon teljesítenek. A kitüntetéseket a gazdaság ünnepén, szeptember 7-én vehették át a díjazottak, köztük szerkesztőségünk is az Országház Főrendiházi üléstermében. Idén a díjat és a vele járó védjegyhasználatot összesen 40 pályázó 47 pályázata érdemelte ki.
A díj egyik legfontosabb feladata, hogy felhívja a figyelmet a kiemelkedő minőségű termékekre és szolgáltatásokra. Ebben fontos szerepet játszik a média, ami minden alkalommal hírt ad a nagydíjról. Épp ezért köszönetül a Pályázat Kiírói Tanácsa létrehozta a Kommunikációért Nívódíjat. Ezt a kitüntetést nyerte el idén a Mediaworks Tömegmédia Divízió Aktuál Szerkesztősége (Ripost/Bors/Metropol) is. Az elismerést annak a nyomtatott vagy elektronikus médiának ítélik oda, amely a kiírás évében a legtöbbet tett a kiemelkedő minőségű értékel bemutatásáért. Szerkesztőségünk mellett Nívódíjban részesült a Hír TV hír- és magazinműsorainak szerkesztősége, valamint a Magyar Távirat Iroda (MTI) alkotógárdája is.
Ez az embléma a kiválóságot jelképezi. Minden díjazottra nagyon büszkék vagyunk és szeretnénk, ha tovább mennének ezen az úton, amin járnak
– nyilatkozta a Ripostnak Kiss Károlyné Ildikó, a védjegy alapítója.
„A díjazottakat arra buzdítjuk, hogy alkossanak tovább, hiszen ők egy olyan bázisa a magyar gazdaságnak, amire építeni lehet. Együtt örülünk minden elismerésben részesülő pályázóval” – tette hozzá.
Idén a tavalyinál mintegy 18 százalékkal több vállalkozásnak sikerült kiérdemelnie a rangos védjegy használatát, mely a díjjal jár. Latorcai János, az Országgyűlés alelnöke és az Érték és Minőség Nagydíj Pályázati fővédnöke szerint mindez bizonyítja a hazai vállalkozó társadalom kreativitását és jövőbe vetett hitét. A pályázat és maga a védjegy ráadásul olyan bizonyítottan kiemelkedő produktumokra fókuszál, melyek az előállítás során a fenntarthatósági, környezetvédelmi szempontoknak is megfelelnek.
Íme videónk a díjátadóról:
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre