Megtörtént a kormányhivatalok által működtetett, más fejlesztésben nem érintett ügyfél kapcsolattartási csatornák és folyamatok egységes újra szervezése, valamint az EKEIDR rendszerhez az újraszervezett folyamatokat támogató új, többcsatornás ügyfélkiszolgálást támogató funkcionális modulok illesztése és bevezetése. (x)
Csökken az ügyintézési idő, megnő az e-ügyintézés és önkiszolgáló ügyintézés lehetősége.
Megtörtént a Kormányhivatalok és állami szervek közötti elektronikus kapcsolattartás kialakítása. Az állami szervezetek közötti elektronikus kapcsolattartást biztosító szolgáltatások (KÉR rendszer, KEÜSZ és SZEÜSZ szolgáltatások) EKEIDR rendszerrel történő integrációja eredményeként a kormányhivatalok elektronikus úton, elektronikus iratok kézbesítésével is képessé váltak egymással, a központi államigazgatási szervekkel, valamint az egyéb közigazgatási szervekkel is kapcsolatot tartani.
Kialakításra került a Kormányhivatalok és ügyfelek közötti egységes, többcsatornás kapcsolattartás lehetősége. Az EKEIDR rendszerhez az újraszervezett kapcsolattartási folyamatokat támogató új funkcionális modulok illesztésével és bevezetésével a kormányhivatalok ügyfelei a működtetés igazgatási és informatikai hátterének biztosítását követően egységes, szabályozott, többcsatornás és ügyintézési szakrendszerekkel integrálható ügyfél kapcsolattartási csatornákon is tarthatnak kapcsolatot a kormányhivatalokkal.
(x)
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre