Nagy változást jelentett be mától az Instagram, sokan már most utálják

Az Instagram kipróbál egy formátumot, amely mindenkit érint.



Megosztás
Szerző: B.
Létrehozva: 2023.03.23.
Instagram utálat hirdetés

Amikor már azt gondoltuk, hogy az Instagram elérte a csúcsát, már ami a hirdetéseket jelenti, a Meta még több reklámot húz be a közösségi oldalra.

Az Instagram kipróbál egy hirdetési formátumot, amely mindenkit érint Fotó: Pexels

Az emberek azért jönnek az Instagramra , hogy új márkákat, termékeket, vagy közelgő eseményeket ismerjenek meg

 – idézi a Meta tulajdonában lévő Instagram közleményét a The Sun

Két új hirdetési terméket mutatunk be, amelyek több lehetőséget biztosítanak a vállalkozások számára, hogy felfedezzék őket

– jelentették be.

Mától az Instagram-felhasználók három értesítést kaphatnak egy nappal a meghirdetett esemény előtt, 15 perccel előtte és a kezdés időpontjában. Szerencsére azonban ez nem mindenkire érvényes, csak beleegyezéssel történik. Az Instagram azonban egy másik hirdetési formátumot is kipróbál, amely viszont mindenkit érint. 

 

A hirdetések a következő hónapokban megjelenhetnek a keresési eredmények között a felhasználók számára.

 

Elkezdjük tesztelni a hirdetéseket a keresési eredmények között, hogy elérjük azokat az embereket, akik aktívan keresnek vállalkozásokat, termékeket és tartalmakat

 – magyarázta a döntés okait az Instagram.

A Meta legnépszerűbb alkalmazásait,  a Facebookot és az Instagramot egyébként a hirdetések tartják életben. Azonban sok felhasználó szerint a hirdetési arányok elszálltak.

 









Top hírek





Hírlevél-feliratkozás