Az Instagram kipróbál egy formátumot, amely mindenkit érint.
Amikor már azt gondoltuk, hogy az Instagram elérte a csúcsát, már ami a hirdetéseket jelenti, a Meta még több reklámot húz be a közösségi oldalra.
Az emberek azért jönnek az Instagramra , hogy új márkákat, termékeket, vagy közelgő eseményeket ismerjenek meg
– idézi a Meta tulajdonában lévő Instagram közleményét a The Sun
Két új hirdetési terméket mutatunk be, amelyek több lehetőséget biztosítanak a vállalkozások számára, hogy felfedezzék őket
– jelentették be.
Mától az Instagram-felhasználók három értesítést kaphatnak egy nappal a meghirdetett esemény előtt, 15 perccel előtte és a kezdés időpontjában. Szerencsére azonban ez nem mindenkire érvényes, csak beleegyezéssel történik. Az Instagram azonban egy másik hirdetési formátumot is kipróbál, amely viszont mindenkit érint.
A hirdetések a következő hónapokban megjelenhetnek a keresési eredmények között a felhasználók számára.
Elkezdjük tesztelni a hirdetéseket a keresési eredmények között, hogy elérjük azokat az embereket, akik aktívan keresnek vállalkozásokat, termékeket és tartalmakat
– magyarázta a döntés okait az Instagram.
A Meta legnépszerűbb alkalmazásait, a Facebookot és az Instagramot egyébként a hirdetések tartják életben. Azonban sok felhasználó szerint a hirdetési arányok elszálltak.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre