
Egy Tinder-randira ment az édesapa, órákkal később egy vértócsában találtak rá
Sajnálatos módon nem tudták már megmenteni az életét.
Az Instagram kipróbál egy formátumot, amely mindenkit érint.
Amikor már azt gondoltuk, hogy az Instagram elérte a csúcsát, már ami a hirdetéseket jelenti, a Meta még több reklámot húz be a közösségi oldalra.
Az emberek azért jönnek az Instagramra , hogy új márkákat, termékeket, vagy közelgő eseményeket ismerjenek meg
– idézi a Meta tulajdonában lévő Instagram közleményét a The Sun
Két új hirdetési terméket mutatunk be, amelyek több lehetőséget biztosítanak a vállalkozások számára, hogy felfedezzék őket
– jelentették be.
Mától az Instagram-felhasználók három értesítést kaphatnak egy nappal a meghirdetett esemény előtt, 15 perccel előtte és a kezdés időpontjában. Szerencsére azonban ez nem mindenkire érvényes, csak beleegyezéssel történik. Az Instagram azonban egy másik hirdetési formátumot is kipróbál, amely viszont mindenkit érint.
A hirdetések a következő hónapokban megjelenhetnek a keresési eredmények között a felhasználók számára.
Elkezdjük tesztelni a hirdetéseket a keresési eredmények között, hogy elérjük azokat az embereket, akik aktívan keresnek vállalkozásokat, termékeket és tartalmakat
– magyarázta a döntés okait az Instagram.
A Meta legnépszerűbb alkalmazásait, a Facebookot és az Instagramot egyébként a hirdetések tartják életben. Azonban sok felhasználó szerint a hirdetési arányok elszálltak.
Sajnálatos módon nem tudták már megmenteni az életét.
Egykor moszkvai tudósító volt...
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre