Nehéz eldönteni, az év legbizarabb hirdetéséről, hogy vicces, szörnyű vagy inkább gusztustalan.
Futótűzként terjed a közösségi médiában egy különös hirdetés, amelyben egy műfogsort próbálnak meg értékesíteni, hihetetlen dumával. A nem mindennapi ajánlat mellett a Metropol összegyűjtötte a korábbi évek hasonló reklámjait, amelyek kreatívra, és felettébb szórakoztatóra sikeredtek.
Korábban az Ingatlanbazár weboldalán szúrtunk ki egy hirdetést, amelyben egy ingatlant úgy tűntettek fel még családbarátabbnak, hogy minden fotón megjelent a tulajdonos aranyos kutyája. A szelíd eb fotogén alkatával még szimpatikusabbnak mutatta meg az eladó házat. Egy 150 milliós II. kerületi háznál lehet extrának jár a hálószobákhoz egy hűséges társ.
Hatalmas médiafigyelmet kapott egy óbudai férfi, aki egy kitömött barnamedvét próbált meg a neten 2 millió forintért elsózni két évvel ezelőtt. A probléma csupán az volt, hogy a barna medve egy védett állat, így felmerült a bűncselekmény gyanúja. A férfinak így ajánlatok helyett egy rendőrségi nyomozással kellett beérnie.
A félresikerült hirdetések kategóriának még egy versenyzője van, az a VII. kerületi virágbolt, amely büszkén hirdette, hogy náluk : „Magyarországon először cannabis-virág (marihuána) is kapható”.
A rendőrség munkatársai, magukat lelkes érdeklődőknek kiadva, meg is érkeztek a helyszínre és lefoglalták a kábítószergyanús növényeket.
Egy szintén budapesti kerékpártulajdonos úgy gondolta, hogy jó ötlet az utcán egy fához láncolnia eladásra kínált biciklijét. Csupán egy fehér lapra nyomtatva rá írta a telefonszámát és azt az elhanyagolhatatlan információt, hogy újak a gumik a vasparipán.
Személyes kedvencünk az az autóalkatrészeket hirdető férfi, aki egy egész utcatáblát készített, hogy minél több emberhez eljusson a portékáinak híre.
A szerelőműhely utcájában a sarokra készített egy: „karburátor és injektor” feliratú táblát, amely egy nyíllal a műhelye felé mutatja az irányt.
Budapest belvárosában sétálva sok kihalt üzletet találni, a bezárt ajtók és ablakok világában pedig néha nehezen felismerhető, hogy milyen szolgáltatást nyújtanak az adott üzletben. Egy vendéglátóhely azonban rájött a megoldásra, és megalkotta a „redőnyfestményt”, a maga valóságában.
Az már csak hab a tortán, hogy egy külföldön élő nő új szakmát talált ki a párjának. „Bérelhető férjként” hirdette saját társát. Az ezermester férfi minden házkörüli munkát el tud végezni, azonban nem nyújt semmilyen erkölcstelen szolgáltatást, így igazából kicsit félreérthető a neve. De az biztos, hogy többen kattintanak rá a bérelhető férj kifejezésre, mint egy sima ezermesterre.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre