Az Érték és Minőség Nagydíj Pályázat legjobbjait díjazták.
Jó bornak is kell a cégér, tartja a mondás. Az Érték és Minőség Nagydíj tanúsító védjegy is egy ilyen cégér: megmutatja azt, hogy az egyes szakágakban ki a legjobb, a megbízható minőséget garantáló, értéket teremtő szolgáltató és termékgyártó Magyarországon. A két és fél évtizede létező pályázati rendszer olyan gazdasági és kulturális szervezeteket értékel, amelyek jóval az átlag feletti színvonalon dolgoznak.
„Visszatekintve a magunk mögött hagyott évekre nyugodtan kijelenthetjük, hogy egy világjárvány és a szomszédunkban zajló háború, valamint az ezekből fakadó gazdasági és pénzügyi nehézségek sem törték meg az érdeklődést az Érték és Minőség Nagydíj Pályázat iránt, ami azt jelenti, hogy sikeres volt az egyik legrangosabb hazai minősítő rendszer megújítása” – mondta el a Ripostnak Latorcai János, az Országgyűlés alelnöke, a rendezvény fővédnöke.
A TV2 hírigazgatóságával és az M1 csatornaigazgatóságával együtt megkapta a Kommunikációért Nívódíjat, mivel az értékelők szerint ez a három sajtószerv tette a legtöbbet a kiemelkedő minőségű értékek bemutatásáért.
„Ez a nívódíj a szerkesztőség többéves kitartó munkáját dicséri. Sikerünk, amit az olvasóink száma is visszaigazol, egyebek közt annak köszönhető, hogy miközben folyamatosan alkalmazkodunk a változó környezethez és olvasói igényekhez, következetesen szem előtt tartjuk a Ripost által képviselt és felvállalt értékeket” – mondta Zimber Szilvia, a Ripost7 főszerkesztő-helyettese, aki Mokáné Medve Henriett művészeti vezetővel együtt vette át a díjat.
A szigorú, ötfordulós értékelés eredményeként összesen 34 pályázó 41 munkája érdemelte ki az Érték és Minőség Nagydíj tanúsító védjegy használatát.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre