Kecsegtető állásajánlattal rukkolt elő egy amerikaii fánkboltlánc. Fiatal tartalomkészítőket keresnek, akik már a konyhában megkóstolhatják a legújabb fánkokat.
Bizonyára sokaknak álommunkának számítana az, hogy fánkokat kóstolhat és fotózhat. Ez most akár meg is valósulhat, ugyanis San Franciscoban van egy cég, akik ezért fizetik az alkalmazottaikat. A 2012-ben alapított Johnny Doughnuts fánklánc elsősorban olyan fiatal influenszereket keres, akik értenek a tartalomgyártáshoz, és ismerik az aktuális közösségimédia-trendeket.
A szerencsés kiválasztottaknak hetente 10 órát kell majd dolgozniuk 17,5 dolláros, azaz 5500 forintos órabérért. A megbízatás három hónapig tart, melynek lejártakor lehetőség lesz a hosszabbításra. A munka feltétele 1-2 éves fotós tapasztalat, illetve ismerniük kell a tervezői és vágó szoftvereket, a videózásban szerzett tapasztalat pedig előnyt jelent.
Az ínyenc pozícióra jelentkezési határidő nincs, folyamatosan fogadják a pályázatokat, akik közül előnyben részesülnek, akik tudnak felmutatni referenciát.
„Nem várjuk el a gyakornokunktól, hogy mindent tudjon, de olyan embereket keresünk, akik friss perspektívával rendelkeznek, és készek vezető szerepet betölteni a tartalomkészítés terén. Még az is lehet, hogy megkóstolhatják Johnny legújabb alkotásait a konyhában!” – mondta Craig Blum, a Johnny Doughnuts vezérigazgatója.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre