Vitézy Dávid, a BFK vezérigazgatója számolt be a részletekről. Elárulta, hogy lesz olyan szakasz is, ahol 100 km/óránál is nagyobb sebességgel mehetnek majd a vonatok.
„Rákospalota–Újpest ma Budapest egyik legelavultabb vasútállomása: szűk, nem akadálymentes peronok, hiányzó perontetők, lelakott környezet. Itt az ideje ezen változtatni” – kezdte beszámolóját Facebook-oldalán Vitézy Dávid. A vezérigazgató elárulta, hogy a kormány megbízásából elkezdték a 71-es vasútvonal és a hozzátartozó Rákospalota–Újpest állomás teljes felújítását és korszerűsítését.
Három különböző építészirodával fognak együtt dolgozni, hogy a lehető legjobb javaslatok valósuljanak meg itt. Ezeket egyeztették az IV. és az XV. kerület főépítészeivel, illetve a főváros szakmai stábjával is.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre