Újabb üzletet nyitott az ALDI Budapesten. A Lurdy-házban megnyíló egység közel 1300 négyzetméteres árusítóterével nem csupán Budapest legnagyobb ALDI-áruháza, hanem az ország összes ALDI-ja közül is kiemelkedő nagyságú árusítótérrel rendelkezik.
A Lurdy-ház földszintjén, a korábbi könyváruház területén kap helyet a főváros legújabb ALDI-áruháza. A könyváruház a bevásárlóközponton belül másik üzletbe költözött, így továbbra is elérhető marad. Az ALDI 2021 augusztusában kezdte el a terület felújítását, amely során az üzlet teljes gépészete és elektromos hálózata megújult, és energiatakarékos LED-fényforrásokat építettek be. A vásárlók a mélygarázsból egyszerűen és gyorsan, egy külön lifttel közelíthetik az ALDI üzletét: az autóval érkezők az ALDI-logókkal jelölt liftházat a Lurdy-ház mélygarázsának kijárati részén találják meg.
A közel 1300 négyzetméteres árusítóteret az ALDI legújabb belső dizájnja szerint alakították ki. A zöldség-gyümölcs pult immár a bejáratnál található, így a vásárlók az üzletbe lépve mintegy 120 zöldségből és gyümölcsből választhatnak, amelynek nagy része magyar forrásból érkezik az ALDI-hoz. A tágas eladótér lehetővé teszi, hogy mind a zöldség-gyümölcs pult, mind az „Azon melegében” látványpékség nagy prezentációs felületet kapjon, így kényelmesen elérhető a vásárlók számára. A látványpékség 50 frissen, helyben sütött kenyérrel, illetve édes és sós pékáruval – köztük számos laktóz-, illetve gluténmentes termékkel – várja a vásárlókat. A látványpékség modern bútorzatában minden egyes termék külön rekeszben kap helyet, és mindegyik rekesz önzáró ajtóval rendelkezik, a vásárlók pedig a kihelyezett fém fogóeszközökkel választhatják ki a terméket. Az áruház ezzel is a higiénikus és biztonságos vásárlást teszi lehetővé.
A IX. kerületben is lehet online rendelni az ALDI-ból, hiszen több mint 3000, ALDI-ban kapható árucikk, továbbá az áruházlánc szezonális kínálatának egy része elérhető a weben keresztül, a ROKSH személyes bevásárlói pedig házhoz szállítják a megrendelt termékeket.
Az áruházlánc jelentős akciókkal készül, amelyek csak az új üzletben lesznek érvényesek a nyitás időszakában: több mint 30 non-food termék, különböző háztartási cikkek, barkácstermékek, játékok, szórakoztatóelektronikai eszközök lesznek kaphatók a készlet erejéig akár 50 százalékos kedvezménnyel a korábbi árakhoz képest, de számos élelmiszer is 30–40 százalékos árengedménnyel lesz elérhető.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre