Több BKK ügyfélközpont bezárása után a jegyautomaták is sorra kerültek: a készülékek egyhatodát megszünteti a fővárosi közlekedési cég. A fő ok a Karácsony-káosz: többször kiírt, majd visszavont pályázatok, kapkodás és esztelen szervezés….
A BKK az automaták leszerelését azzal indokolta, hogy „a városban vannak olyan helyszínek is, ahol egyszerre több készülék üzemel egymás mellett”, illetve korszerűsödő készülékeket is ígérnek, és „a mobilos és online jegyvásárlást szorgalmazzák” a jövőben.
A facebookos kommentelők felháborodtak a hír hallatán, és az általunk megkérdezett járókelők sem lelkesedtek az ötletért. Ma sokan csak egy-egy utazásra használják a budapesti tömegközlekedést, így csak vonaljegyeket vásárolnak. Ezeket pedig jelenleg csak az automatákból vagy a jegyárusító fülkékből lehet megvásárolni, így számukra komoly problémát jelent az online átállás.
Mint utánajártunk, a A budapesti jegyautomaták üzemeltetésére a BKK többször is írt ki pályázatot, de ezeket sorra visszavonta.
Hogy mit szólnak ehhez a budapestiek, kiderül reggel a Metropol napilapból, illetve a www.metropol.hu oldalon!
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre