Tíz milliárdos beruházással bővíti magyar termékkínálatát az Aldi

„A krízis mindig segíti, hogy rájöjjünk, mi az, ami az ember életében igazán fontos” – hangsúlyozta az ügyvezető. Az üzletlánc átadta a legújabb beruházását, egy hűtőraktárat, amellyel növelni kívánják az elérhető termékkínálatukat.



Megosztás
Szerző: Metropol
Létrehozva: 2021.06.25.
munkateremtés

Magyarország egyik legnagyobb üzletlánca tegnap bemutatta új hűtőraktárát a Biatorbágyi Logisztikai Központban. Az új egységnek köszönhetően bővül az áruházlánc hűtött-termék-kínálata. A hűtőraktár létrehozása a vállalat elmúlt 10 évének legnagyobb egyösszegű beruházása, hiszen a projekt körülbelül 6 milliárd forintba került.

Az új raktár egység (Fotó: Metropol/KB)

„A pandémia csapatmunkát, gyors döntéseket, gyors reagálást kívánt, de lehetőséget is nyújtott új dolgokra. A krízis mindig segíti, hogy rájöjjünk, mi az, ami az ember életében igazán fontos” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója az átadás alkalmából. – „Fontosabbá vált például a digitalizáció, ennek egyik sarokköve az volt, hogy online rendelhetővé tettük több mint 3000 termékünket, sőt tervezzük, hogy további városokban is elérhető legyen a szolgáltatás” – tette hozzá, majd kifejtette, hogy a cég számára mind a klímavédelem, mind a fenntarthatóság és a karbonlábnyom csökkentése is rettentően fontos.

Bernhard Haider a beszéde közben (Fotó: Metropol/KB)

Az Aldi Magyarország 16 áruházában tervez napelemes rendszer beépítését, aminek végeztével összesen 18 bolt működik majd így, ami az üzletlánc össz-magyarországi fogyasztásának a 2 százalékát fedezi majd. Hangsúlyozták, cél az is, hogy minél több magyar termék kerüljön polcaikra, hiszen ez is a karbonlábnyomot csökkenti, ráadásul segít abban, hogy krízisben ne fogyjanak le a pocokról a termékek. Ráadásul a hazai termékek árusításával még több magyar kap munkalehetőséget. A befejezett és új projekteknek köszönhetően már 70, majd később legalább 100 új munkahelyet teremtenek majd. „Hűtőpultjaink bővítésére és a pékségek bútorainak modernizálására mintegy 4 milliárd forintot fordítunk, így összesen közel 10 milliárd forintos beruházással járulunk hozzá, hogy hazai beszállítóink még több friss vagy hűtött magyar termékkel jelenhessenek meg vásárlóink előtt. A kereskedelem terén ebben az évben újabb 100 munkahelyet hozunk létre” – mondta Kulcsár Dénes ügyvezető igazgató, aki kiemelte, üzleteik fokozatosan új arculatot kapnak.

Bernhard Haider és Tarjáni István kézfogása az esemény közben (Fotó: Metropol/KB)

 









Top hírek





Hírlevél-feliratkozás

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.