
Porig égett a híres fesztivál nagyszínpada, ennek ellenére megtartják
Több százezer fesztiválozó tört össze.
„A krízis mindig segíti, hogy rájöjjünk, mi az, ami az ember életében igazán fontos” – hangsúlyozta az ügyvezető. Az üzletlánc átadta a legújabb beruházását, egy hűtőraktárat, amellyel növelni kívánják az elérhető termékkínálatukat.
Magyarország egyik legnagyobb üzletlánca tegnap bemutatta új hűtőraktárát a Biatorbágyi Logisztikai Központban. Az új egységnek köszönhetően bővül az áruházlánc hűtött-termék-kínálata. A hűtőraktár létrehozása a vállalat elmúlt 10 évének legnagyobb egyösszegű beruházása, hiszen a projekt körülbelül 6 milliárd forintba került.
„A pandémia csapatmunkát, gyors döntéseket, gyors reagálást kívánt, de lehetőséget is nyújtott új dolgokra. A krízis mindig segíti, hogy rájöjjünk, mi az, ami az ember életében igazán fontos” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója az átadás alkalmából. – „Fontosabbá vált például a digitalizáció, ennek egyik sarokköve az volt, hogy online rendelhetővé tettük több mint 3000 termékünket, sőt tervezzük, hogy további városokban is elérhető legyen a szolgáltatás” – tette hozzá, majd kifejtette, hogy a cég számára mind a klímavédelem, mind a fenntarthatóság és a karbonlábnyom csökkentése is rettentően fontos.
Az Aldi Magyarország 16 áruházában tervez napelemes rendszer beépítését, aminek végeztével összesen 18 bolt működik majd így, ami az üzletlánc össz-magyarországi fogyasztásának a 2 százalékát fedezi majd. Hangsúlyozták, cél az is, hogy minél több magyar termék kerüljön polcaikra, hiszen ez is a karbonlábnyomot csökkenti, ráadásul segít abban, hogy krízisben ne fogyjanak le a pocokról a termékek. Ráadásul a hazai termékek árusításával még több magyar kap munkalehetőséget. A befejezett és új projekteknek köszönhetően már 70, majd később legalább 100 új munkahelyet teremtenek majd. „Hűtőpultjaink bővítésére és a pékségek bútorainak modernizálására mintegy 4 milliárd forintot fordítunk, így összesen közel 10 milliárd forintos beruházással járulunk hozzá, hogy hazai beszállítóink még több friss vagy hűtött magyar termékkel jelenhessenek meg vásárlóink előtt. A kereskedelem terén ebben az évben újabb 100 munkahelyet hozunk létre” – mondta Kulcsár Dénes ügyvezető igazgató, aki kiemelte, üzleteik fokozatosan új arculatot kapnak.
Több százezer fesztiválozó tört össze.
Teszteld a tudásodat!
Ahol a zene, az utcai kultúra és a kreativitás találkozik.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélrePortfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.