
Gaz nő a villamos mögött, az aluljáró előtt is - mutatjuk a BKV elhanyagolt területeit
Gaz és gyom borítja a megállókat is, amiket tömegek használnak naponta.
Számos vállalatigazgató teszi fel ezt a kérdést a SEO-SEM ügynökségeknek, hiszen a keresőoptimalizálásra alapból egy szükséges és költséges rosszként tekintenek, a linképítést pedig úri huncutságnak vélik.(X)
Nézzük meg, miért eredményez hosszú távon profitnövekedést az internetes vállalkozások számára az, ha a keresőoptimalizálás során nagy hangsúlyt fektetünk a linképítésre!
Már a 2000-es évek elején is nagyon fontos volt a linképítés a SEO-ban, hiszen már akkor is számított az, hogy hány webhely hivatkozik egy adott vállalat URL-jére. A linképítés olyan a vállalatok számára, mint a valóságban a szakemberek esetében az ajánlás. Minél többen ajánlják, annál több ügyfele lesz a szakembernek. Minél több nívós helyről származó backlinkje van egy cégnek, annál jobban nő a megbízhatósága az interneten a keresők szemében.
Míg régen sok cégnek sikerült feltörnie a semmiből a linkfarmokon elhelyezett backlinkek segítésgével, addigra ma már csak azok használják ezt a módszert, akik nem tudják, hogy az így kitett linkek egy fabatkát sem érnek.
Jelenleg a linképítést csak úgy érdemes csinálni, ha olyan portálokra tudjuk kitenni egy-egy PR vagy Sales cikk segítségével a visszamutató linkeket, amelyeknek magas vagy legalább közepes a DA értéke. Fontos természetesen az is, hogy a webhely témája valamilyen szinten releváns legyen az adott vállalat tevékenységével.
Gaz és gyom borítja a megállókat is, amiket tömegek használnak naponta.
Életre szóló sebeket ejtett barátján a lány.
A fantom szűrét szinte lehetetlen kitenni.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre