A hosszú járványidőszak mellett is ősztől folyamatosan kampányol a Bors, és épphogy véget ért a legutóbbi nyereményjátéka, újra nem mindennapi nyereményesővel jutalmazza olvasóit!
Az elmúlt időszakban sikerült több olyan szerethető és látványos kampánnyal előrukkolnia a BORS csapatának, amely vizuálisan és tartalomban is kiemelkedőre sikerült, és az olvasók is nagyon jól fogadták. A játék idején az olvasókhoz sikeresen eljutott az üzenet: megéri a Borsot választani, hiszen többet kap az olvasó, kevesebbért. Mindez az eladott példányokon is látszott, hiszen a Bors színes, érdekes tartalmával és a sokmilliós nyereményekkel növelni tudta eladását, és erősíteni tudta márkaismertségét. A Bors célja, hogy ez a következő időszakban is folytatódjon. És a most induló kampányban újabb meglepetéseket ígértek, ami megrengeti az országot. A kampány kapcsán Molnár Irina, a Mediaworks bulvár napilap és magazin divíziójának lapigazgatója válaszolt kérdéseinkre.
Miben jelent szakmailag újdonságot a Bors most indított kampánya?
- Nem újdonság a Borsnál ez a merész stílus, már februárban előrukkoltunk egy 6 héten átívelő nyereményjátékkal, amivel egy merészebb és frissebb arcunkat sikerült megmutatni. A pozitív fogadtatás miatt döntöttünk úgy, hogy érdemes folytatni az Aranyesőt, természetesen megújult formában. Sok izgalmas történést ígérhetek a most indult nyereményjátékunknál is.
Miért Bódi Gusztira és Margóra esett a választás?
- Bódi Gusztival és Margóval könnyen szerethető arcokat és jókedvet, sok mosolyt tudunk kölcsönözni a kampánynak. A Bódi családdal öröm a közös munka, hiszen profik és nagyon innovatív ötletekkel állnak elő. Hisznek a Borsban, mi pedig hisszük, hogy tudunk egy kis vidámságot csempészni olvasóink életébe.
Milyen eredményeket hoz egy bulvár napilapkampány ebben a különleges gazdasági helyzetben?
- A nyár végén indított, és október közepén lejárt hat hetes kampányunk nem mindennapi sikereket könyvelhetett el. Nagyon erősen kezdtünk, hiszen már a 3. naptól emelkedéseket produkált a kampány. Egy ilyen nehéz és stagnáló tavaszi-nyári időszak után a több százalékos növekedés különösen jó eredménynek számít, hiszen az egész offline szektort, ezen belül a print piacot is megtépázta a járványidőszak. A második és harmadik hét további növekvő értékesítést hozott, és büszkék vagyunk arra, hogy a játék végéig sikerült tartani a korábbinál magasabb fogyasztói bázist.
Terveznek radikálisabb lépéseket is? Voltak, akik áremeléssel próbálják szépíteni a veszteségeiket. Tervben van a Borsnál is?
- Tapasztalva az idei év nehézségeit és a koronavírus-járvány piacra, családokra gyakorolt hatásait, a lap árához nem nyúltunk és nincs is tervben egyelőre. Úgy éreztük, hogy ennek nem most van itt az ideje, nem lenne elegáns, és nem lenne szerethető lépés.
Mi a Bors fő célkitűzése hosszútávon a médiapiacon?
- Az elsőszámú bulvár napilap szeretnénk lenni. A Bors célja, hogy azt a növekedési tendenciát, ami az őszi kampányunknál kirajzolódott, sikeresen megtartsuk. A tartalomra továbbra is kiemelten koncentrálunk, a napilap mellé hetente 4 alkalommal adunk plusz mellékletet, rejtvénymagazinokat, TV magazint és havi egy alkalommal további önálló extra tartalmat. Nagy sikere van a Peca-mellékletünknek is, ami szintén új tartalmi eleme a napilapnak, hetente jelentetjük meg dupla oldalon. Folyamatosan lehet a Borssal játszani, mert szeretnénk olvasóinknak plusz élményeket biztosítani. Új kommunikációs platformok irányába is elmozdulunk, így a magyar sajtópiacon a Bors napilap fog először a Tik-Tok felületén hirdetni, illetve más módon is megjelenni, amivel egyértelműen a fiatal célközönséget szeretnénk megszólítani.
Miben látja a sikerük titkát?
- Egy szórakoztató napilapnak a kampányait illetően is kutya kötelessége szórakoztatónak lennie. Látjuk, hogy a piaci szereplők túl sokszor nyúlnak a copy-paste megoldáshoz, és nem mernek saját, egyedi ötletekkel előrukkolni. Én hiszek a termékben, hiszek a csapatban, és az egyedi megoldásokban. Rengeteg kihívással találkoztunk idén, de kellő eltökéltséggel és kreativitással indulunk neki a kampányunknak és a 2021-es évnek. Látva a hirdetői piac új szereplőinek a megjelenését a Borsban, ismerve az elmúlt kampányok teljesítményét, olvasóink visszajelzéseit, nagyon pozitív vagyok.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre